Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben askerle konuşmadım."

Çeviri:I did not talk to the soldier.

4 yıl önce

9 Yorum


Chotanak

I did not speak with the soldier olabilir mi? Olamıyorsa neden?

4 yıl önce

yeamuk
yeamuk

Speak with genelde siz biriyle konuştuğunuzda onunda size cevap verdiği durumlarda,, speak to ise genelde bir kişi yada bir grup insan karşısında konuştuğunuzda onlar size cevap veren değilde dinleyen konumda olduklarında kullanılmakla birlikte çok fazla farkları yoktur . İkiside doğrudur gönül rahatlığıyla kullanın tek derdiniz bu basit fark olsun inşallah :))

4 yıl önce

b77i
b77i

aynı cevabı ben de vermiştim, raporladım bakalım doğru mu :)

4 yıl önce

aaaahmet

Talk speak tell say arasındaki farkları kısaca açıklayacak biri var mı?

1 yıl önce

oguzhanbilgay

I havent speak neden olmaz

4 yıl önce

etosunkaya

Aynen with de olur

3 yıl önce

mikaildaglar

Burada to ne işe yarıyor?

3 yıl önce

son.sav
son.sav

To=with=ile

2 yıl önce

Mustafabektas16

To ne ya to varya to şu to ya uyuz oldum he

1 yıl önce