A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She listens to the radio on Sundays."

Fordítás:Vasárnaponként rádiót hallgat.

4 éve

4 hozzászólás


csorbala

vasárnaponként hallgatja a rádiót. mi ebben a hiba?

4 éve

Kincskereso

Szerintem sem hibás. Sőt! a "the radio" miatt a te fordításod szerintem pontosabb. Köszi, hogy jelentetted, nekem már elfogadta :)

3 éve

ZsoltSzant1

Minden jo volt kiveve on helyett an irtam,ez csak egy eliras el kenne fogadja...

1 éve

BoldizArt
BoldizArt

Pont hogy nem, mivel mindkét szó helyes, és mindkét szónak más a jelentése.

4 hónapja