1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A mérnökök velünk dolgoznak."

"A mérnökök velünk dolgoznak."

Fordítás:The engineers work with us.

March 5, 2014

7 hozzászólás


rosapantopon

Attól még nem helyes számonkérni.


madam01

Kellemetlen elveszteni egy életet emiatt, de így tanuljuk az új dolgokat az életben.


Zsolt_Horvath

Itt még nem tanuljuk elvileg a folyamatos jelent. :-(


gyula.ur

attól még helyes.:)


Judit442728

Még nem tanultuk a folyamatos jelent. Kis következetesség jól jönne.


Harga

Érdemes valamikor elkezdeni, pl. most. (Ha jól jönne, légy következetes! :)


Norberto197

Ez egyszerű jelen , nem folyamatos.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés