Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή τρέχει σαν σκύλος."

Μετάφραση:She runs like a dog.

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


Ioanna512376

Γιατί ''a dog'' και όχι ''the dog''???Δεν έλεγε να μεταφράσουμε''ένα σκύλο'' αλλά σκέτο ''σκύλος''!!!Το ''a dog'' pou κολλάει???

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

"like the dog" θα ήταν "σαν τον σκύλο".

Όσο για "σκύλος", η ελληνική γλώσσα δε χρησιμοποιεί τα άρθρα απολύτως με τον ίδιο τρόπο όπως η αγγλική. Στα ελληνικά μπορεί το άρθρο να αφέρεται αλλά στα αγγλικά όχι: πρέπει να μπει.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna512376

Τώρα κατάλαβα!!!Σας ευχαριστώ πολύ!!! :D

πριν από 1 χρόνο

Tarantul1914

Προτείνετε "she runs like a dog",μα αυτό δεν μεταφράζεται σαν "αυτή τρέχει σαν -ένας- σκύλος" ;

πριν από 1 χρόνο

anestis12001

Γιατί αυτήν την απάντηση δεν την δέχεται σαν σωστή ; she runs as a dog

πριν από 2 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

= Αυτή τρέχει ως σκύλος, δηλαδή είναι σκύλος και τρέχει.

Αλλά δεν είναι σκύλος. Μόνο που μοιάζει με σκύλο όταν τρέχει, τρέχει σαν σκύλο, like a dog.

πριν από 2 μήνες