1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Co to jest?"

"Co to jest?"

Tłumaczenie:What is it ?

March 5, 2014

8 komentarzy


Duhkha_

mogloby byc what is that?


Martyna521969

Oczywiście, ale wtedy miałoby inne znaczenie.


gobofish

A co by znaczyło?


br0d4
Mod
Plus

Wskazywałoby na bardziej oddalony obiekt. Poczytaj o zaimkach "this" i "that" np. tutaj: https://www.duolingo.com/comment/13137486


Piotr576837

Czemu forma what it is jest błędna?


br0d4
Mod
Plus

Bo ma błędną składnię. Poczytaj na temat czasu Simple Present, np tu: https://forum.duolingo.com/comment/34019817 albo w jakiejś witrynie zewnętrznej poszukaj czegoś na temat stosowania zaimków pytających "wh-".


ukasz362812

Dlaczego "is it"a nie "it is"


br0d4
Mod
Plus

Bo to pytanie. Poczytaj o składni pytań z czasownikiem "to be", np. https://www.ang.pl/gramatyka/czas/present-simple/pytania-przeczenia albo szeroko tutaj https://forum.duolingo.com/comment/34019817

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.