1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bitte erlauben Sie mir zu ge…

"Bitte erlauben Sie mir zu gehen."

Çeviri:Lütfen gitmeme müsaade edin.

February 15, 2017

4 Yorum


MelisHaki

Neden sie erlauben demiyor fiil basta


Kadirdanis

Emir kipi kullanırken fiil, hitap zamirinin önüne geçiyor. Gehen Sie (gidin), machen Sie (yapın), finden Sie (bulun) gibi. Hep önce fiil, sonra Sie


kinte_kunta

"Sie erlauben mir zu gehen"= "Gitmeme müsade ediyorlar". "Bitte erlauben Sie mir zu gehen"="Lütfen gitmeme müsaade ediniz"


ErhanGkmen

Burada "Sie" ne alaka ya offf

Learn German in just 5 minutes a day. For free.
Get started