"Bitte erlauben Sie mir zu gehen."

Çeviri:Lütfen gitmeme müsaade edin.

February 15, 2017

4 Yorum


MelisHaki

Neden sie erlauben demiyor fiil basta

February 15, 2017

Kadirdanis

Emir kipi kullanırken fiil, hitap zamirinin önüne geçiyor. Gehen Sie (gidin), machen Sie (yapın), finden Sie (bulun) gibi. Hep önce fiil, sonra Sie

July 18, 2017

kinte_kunta

"Sie erlauben mir zu gehen"= "Gitmeme müsade ediyorlar". "Bitte erlauben Sie mir zu gehen"="Lütfen gitmeme müsaade ediniz"

May 12, 2017

ErhanGkmen

Burada "Sie" ne alaka ya offf

January 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.