1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir brauchen doch mehr Lehre…

"Wir brauchen doch mehr Lehrer."

Çeviri:Daha fazla öğretmene ihtiyacımız var.

February 15, 2017

4 Yorum


ozlyr

Cümlede "doch" olduğu zaman bilakis anlamı veriyor diye biliyorum. "Sizin çok öğretmeniniz var" sorusuna "doch" kullanarak "aksine (bilakis) daha çok öğretmene ihtiyacımız var" diyebiliriz.


ardorados

bu cümlede "doch" kelimesinin herhangi bir işlevi var mı?


NuriCanAKO

"Bizim daha fazla öğretmene ihtiyacımız var" cecabini kabul etmedi.


ahmet13784

daha cok ögretmene ihtiyacimiz var kabul ediliyor olmaliy di

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.