"Wir brauchen doch mehr Lehrer."

Çeviri:Daha fazla öğretmene ihtiyacımız var.

February 15, 2017

4 Yorum


ozlyr

Cümlede "doch" olduğu zaman bilakis anlamı veriyor diye biliyorum. "Sizin çok öğretmeniniz var" sorusuna "doch" kullanarak "aksine (bilakis) daha çok öğretmene ihtiyacımız var" diyebiliriz.

November 15, 2017

ardorados

bu cümlede "doch" kelimesinin herhangi bir işlevi var mı?

February 15, 2017

NuriCanAKO

"Bizim daha fazla öğretmene ihtiyacımız var" cecabini kabul etmedi.

May 8, 2018

ahmet13784

daha cok ögretmene ihtiyacimiz var kabul ediliyor olmaliy di

June 6, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.