Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir brauchen doch mehr Lehrer."

Çeviri:Daha fazla öğretmene ihtiyacımız var.

0
1 yıl önce

4 Yorum


ardorados

bu cümlede "doch" kelimesinin herhangi bir işlevi var mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

ozlyr
ozlyr

Cümlede "doch" olduğu zaman bilakis anlamı veriyor diye biliyorum. "Sizin çok öğretmeniniz var" sorusuna "doch" kullanarak "aksine (bilakis) daha çok öğretmene ihtiyacımız var" diyebiliriz.

0
Cevap ver8 ay önce

NuriCanAKO

"Bizim daha fazla öğretmene ihtiyacımız var" cecabini kabul etmedi.

0
Cevap ver3 ay önce

ahmet13784

daha cok ögretmene ihtiyacimiz var kabul ediliyor olmaliy di

0
Cevap ver2 ay önce