"Wir brauchen doch mehr Lehrer."

Çeviri:Daha fazla öğretmene ihtiyacımız var.

1 yıl önce

4 Yorum


ardorados

bu cümlede "doch" kelimesinin herhangi bir işlevi var mı?

1 yıl önce

ozlyr
ozlyr

Cümlede "doch" olduğu zaman bilakis anlamı veriyor diye biliyorum. "Sizin çok öğretmeniniz var" sorusuna "doch" kullanarak "aksine (bilakis) daha çok öğretmene ihtiyacımız var" diyebiliriz.

11 ay önce

NuriCanAKO

"Bizim daha fazla öğretmene ihtiyacımız var" cecabini kabul etmedi.

5 ay önce

ahmet13784

daha cok ögretmene ihtiyacimiz var kabul ediliyor olmaliy di

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.