A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Népszerű az emberei körében."

Fordítás:He is popular with his men.

4 éve

8 hozzászólás


racz-fodor-kati

én is:( de az nem jó, a webforditas.hu azt írja, az azt jelentené, hogy népszerű a népe körében

4 éve

caeiros

én a men helyett people-t írtam ;(

4 éve

lukacsi

Én is.

4 éve

browning325

csak férfi lehet a z embere????

4 éve

Bee_17

A famous miért nem jó?

4 éve

s.pepe98
s.pepe98

Mert az azt jelenti, hogy híres. :)

4 éve

KingaStupe

Egyszer azt írja hogy kell az "among" máskor meg nem

8 hónapja

malackutya

He is popular his among peoples

2 hónapja