Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sepetin içindeki elmaları sayarım."

Çeviri:I count the apples in the basket.

0
4 yıl önce

14 Yorum


Modemang

into the basket olmuyor mu?

2
Cevap ver4 yıl önce

keepsyregen
keepsyregen

Sepetin içindeki diyor cümlede, into the basket sepetin içine demek.

2
Cevap ver3 yıl önce

yasiven

Bence de olmali

0
Cevap ver3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Ben inside of basket demistim, tam olarak neden boyle

1
Cevap ver4 yıl önce

bacio_
bacio_

Inside diyince sepetin ici oluyor, icindeki değil.

1
Cevap ver1 yıl önce

Halid2941

"sayarım" kelimesinin üzerine fare imlecini getiriyorum "consider" kelimesi çıkıyor. cümle içinde bu kelimeyi kullanıyorum bu seferde cümleyi kabul etmiyor. "sayarım" kelimesi yerine "count" yazmamı istiyor. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.

1
Cevap ver1 yıl önce

AhmetKarak

Bu cevirme sepetin icinde elmalari sayarim anlaminda. I count the apples that are in the basket olmali

0
Cevap ver4 yıl önce

savasxxx

"I count the apples insede of the basket" rapor ettim. Bakalim belki eklenir.

0
Cevap ver3 yıl önce

MehmetAcat

Burada sayarım anlamı taşıyan kelime hangisi

0
Cevap ver1 yıl önce

ersinturac

count

0
Cevap ver1 yıl önce

Nisantres

I count

0
Cevap ver3 hafta önce

AZEKenan1907

Bu çeviri yanlış değil mi? Ben sepetin içinde elmaları sayarım olması gerekmezmiydi?

0
Cevap ver1 yıl önce

Lale205872

Ben ipucundan yola çıkarak 'I count the apples which are in the basket' diye kurdum kabul etti.

0
Cevap ver2 ay önce

CigdemFurat

Sayarim'a tiklayinca consider cikiyor ama cevap count diyor. Ne yapmaliyiz yani anlamini bilmiyorsak ayni harfle baslayani mi secmeliyiz?

0
Cevap ver1 ay önce