1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sepetin içindeki elmalar…

"Ben sepetin içindeki elmaları sayarım."

Çeviri:I count the apples in the basket.

March 5, 2014

36 Yorum


Halid2941

"sayarım" kelimesinin üzerine fare imlecini getiriyorum "consider" kelimesi çıkıyor. cümle içinde bu kelimeyi kullanıyorum bu seferde cümleyi kabul etmiyor. "sayarım" kelimesi yerine "count" yazmamı istiyor. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.


HasanBasri26450

Bende de aynisi oldu


ozanaytan

Apple den önce "the" koyma zorunluluğu olmamalı


merYldrm470118

Hangi elmaları sayacağımız belli ya ondan söylemiyormuyuz


mer507438

Evet haklısın çünkü çoğul zaten belirli yani


Petek115845

Çoğul olması belirli olduğu anlamına gelmiyor. Elmaları sayarım ama gördüğüm her elmaları mı sayarım yoksa şu sepetin içindekileri mi?


Modemang

into the basket olmuyor mu?


keepsyregen

Sepetin içindeki diyor cümlede, into the basket sepetin içine demek.


CigdemFurat

Sayarim'a tiklayinca consider cikiyor ama cevap count diyor. Ne yapmaliyiz yani anlamini bilmiyorsak ayni harfle baslayani mi secmeliyiz?


kbrazl

Ben inside of basket demistim, tam olarak neden boyle


bacio_

Inside diyince sepetin ici oluyor, icindeki değil.


savasxxx

"I count the apples insede of the basket" rapor ettim. Bakalim belki eklenir.


AhmetTarkA8

inside of farklı anlama geliyor


Toprak420531

Orada the kelimesini yazmadığım için yanlış demiş


Serhatt33

Apples zaten çoğul o yüzden the apples yerine apples olacaktı


Serhat354666

Hangi elmalar belli ya hani o yüzden the var


MetinCebec

Count yazacaktım, ancak ipuçunda Consider yazdığı için, consider yazdım ve yanlış oldu, Duolingo ipuçlarını gözden geçirerek yanlış yönlendirme yapmamalıdır.


gser1

kabul etmeyeceğiniz ipuçlarını neden ekliyorsunuz?


MehmetAcat

Burada sayarım anlamı taşıyan kelime hangisi


AZEKenan1907

Bu çeviri yanlış değil mi? Ben sepetin içinde elmaları sayarım olması gerekmezmiydi?


Lale188

Ben ipucundan yola çıkarak 'I count the apples which are in the basket' diye kurdum kabul etti.


Ravza972789

Count in değğl mi count mu


SELCANQURB

Niyə səhv olduuu


znur724581

Benim yazdığım ve sizin yazdığınız aynı ama yanlış dediniz


TurabKozan

The zorunlu değil


ins.tgurocak1

İn the basket yaptım olmadı?


Charrset

Her nesneye the koyma zorunlulugu olmamali


HarryPotte541845

bence doğru cevap şöyle olmalıydı: I count the apples which on the basket


_kl.mrt

Sepetin içindeki elmalar bir sıfat tamlaması değil mi ? Yani şöyle olamaz mı ? In the basket apples


lina264896

Gggt

Fbcbbfgsf değil mi kahve mi kahve mi kahve mi kahve mi kahve mi yoksa bugün benim canlı yayında değil pazar genel bir bakış açısıyla bir gazete ve o gider mi diye arastirmadim o zaman gelecek misin diye soracaktım bir gazete ve o gider mi diye arastirmadim o bir kız bir erkek kardeşlerim bir gazete ve o gider mi diye arastirmadim o bir kız bir erkek kardeşim mühendis mimar ile oynar ile çalışır mı daha erken bir saatte ne renk bir çocuk gibi müsait olursunuz hem bir çocuk gibi görünüyor ve gridir ve köpek


lina264896

D takısı yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.