"Ben sepetin içindeki elmaları sayarım."

Çeviri:I count the apples in the basket.

March 5, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

Modemang

into the basket olmuyor mu?

June 30, 2014

keepsyregen

Sepetin içindeki diyor cümlede, into the basket sepetin içine demek.

January 31, 2015

kbrazl

Ben inside of basket demistim, tam olarak neden boyle

March 5, 2014

bacio_

Inside diyince sepetin ici oluyor, icindeki değil.

April 24, 2017

Halid2941

"sayarım" kelimesinin üzerine fare imlecini getiriyorum "consider" kelimesi çıkıyor. cümle içinde bu kelimeyi kullanıyorum bu seferde cümleyi kabul etmiyor. "sayarım" kelimesi yerine "count" yazmamı istiyor. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.

April 1, 2017

Toprak420531

Orada the kelimesini yazmadığım için yanlış demiş

May 28, 2019

ozanaytan

Apple den önce "the" koyma zorunluluğu olmamalı

June 14, 2019

AhmetKarak

Bu cevirme sepetin icinde elmalari sayarim anlaminda. I count the apples that are in the basket olmali

May 25, 2014

savasxxx

"I count the apples insede of the basket" rapor ettim. Bakalim belki eklenir.

December 19, 2014

MehmetAcat

Burada sayarım anlamı taşıyan kelime hangisi

September 10, 2016

ersinturac

count

September 27, 2016

Nisantres

I count

July 21, 2018

AZEKenan1907

Bu çeviri yanlış değil mi? Ben sepetin içinde elmaları sayarım olması gerekmezmiydi?

April 18, 2017

Lale188

Ben ipucundan yola çıkarak 'I count the apples which are in the basket' diye kurdum kabul etti.

June 14, 2018

CigdemFurat

Sayarim'a tiklayinca consider cikiyor ama cevap count diyor. Ne yapmaliyiz yani anlamini bilmiyorsak ayni harfle baslayani mi secmeliyiz?

June 28, 2018

sahipsizotaku

Count güvenmek demek değil mi ?

June 14, 2019

Ravza972789

Count in değğl mi count mu

September 16, 2019

Serhat110768

Apples zaten çoğul o yüzden the apples yerine apples olacaktı

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.