"El bebé baila, porque su madre está viniendo."

Traducción:La bebo dancas, ĉar ĝia patrino venas.

Hace 1 año

4 comentarios


QAlups
QAlups

Si el bebé es una prrsona, por qué se usa ĝia en vez de lia?

Hace 1 año

salivanto
salivanto

Nur tial. Tiel estas Esperanto. "Gxi" estas promomo por vortoj kiel "infano" kaj "bebo".

Hace 1 año

Djordanpq

ĉar via patrino venas?

Hace 1 año

rebotante
rebotante

No, "vía" es "tuya", aquí requiere suya, de el bebé, "ĝia".

Hace 8 meses
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.