"We use a different system."

Fordítás:Más rendszert használunk.

March 5, 2014

6 hozzászólás


hardtodrive23

Mert egyes számban kell lennie.

February 21, 2015

kivancs77

létezik a szisztéma szó magyarban is! :)

March 5, 2014

narancs12

Magyarban is használjuk a szisztéma szót!

February 23, 2015

happydaddy62

A different az nem különbözőt jelent?

March 13, 2016

jthassy

De, csodálom, hogy nem fogadja el.

March 30, 2016

Lajos220064

A "rendszer"-t nem fogadja el válaszként

January 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.