A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We use a different system."

Fordítás:Más rendszert használunk.

4 éve

6 hozzászólás


hardtodrive23

Mert egyes számban kell lennie.

3 éve

kivancs77

létezik a szisztéma szó magyarban is! :)

4 éve

narancs12

Magyarban is használjuk a szisztéma szót!

3 éve

happydaddy62

A different az nem különbözőt jelent?

2 éve

jthassy

De, csodálom, hogy nem fogadja el.

2 éve

Lajos220064
Lajos220064

A "rendszer"-t nem fogadja el válaszként

9 hónapja