"Onların sütü vardır."

Çeviri:Sie haben Milch.

February 16, 2017

6 Yorum


ykKaptanol

neden die milch demiyoruz? sütü dediği için akkusativ kullanmamız gerekmiyor mu?

February 16, 2017

SteffiBookworm-

comment/17468319

" sayılamayan bir nesne ve burada belirli değil (sayılabilseydi ve belirsiz olsaydı ein lazımdı) "

June 16, 2017

gabejosh

Sie haben die Milch?

August 25, 2018

EmreCandir

Niye hat degil de haben kullaniyoruz

February 18, 2019

SteffiBookworm

Çoğul.
Onun sütü var. - Sie hat Milch.
Onların sütü var. - Sie haben Milch.
Sizin sütünüz var. - Ihr habt Milch. Veya: Sie haben Milch.

February 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.