1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onların sütü vardır."

"Onların sütü vardır."

Çeviri:Sie haben Milch.

February 16, 2017

11 Yorum


ykKaptanol

neden die milch demiyoruz? sütü dediği için akkusativ kullanmamız gerekmiyor mu?


SteffiBookworm-

comment/17468319

" sayılamayan bir nesne ve burada belirli değil (sayılabilseydi ve belirsiz olsaydı ein lazımdı) "


aligksl01

Bende aynen bunu soracaktim


gabejosh

Sie haben die Milch?


aligksl01

Sütü yazilmis neden die Milch kabul edlimiyor


MetinBUDAK1

Bence Sie haben die Milch.


EmreCandir

Niye hat degil de haben kullaniyoruz


SteffiBookworm

Çoğul.
Onun sütü var. - Sie hat Milch.
Onların sütü var. - Sie haben Milch.
Sizin sütünüz var. - Ihr habt Milch. Veya: Sie haben Milch.


Dante_XE

das die yazmayınca yaz diyorsunuz yazınca yanlış diyorsunuz kardeşim bu ne be


kenan706046

Altında farklı yazıyo üstünde farklı yazıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.