"Onların sütü vardır."

Çeviri:Sie haben Milch.

1 yıl önce

7 Yorum


ykKaptanol

neden die milch demiyoruz? sütü dediği için akkusativ kullanmamız gerekmiyor mu?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

comment/17468319

" sayılamayan bir nesne ve burada belirli değil (sayılabilseydi ve belirsiz olsaydı ein lazımdı) "

1 yıl önce

gabejosh
gabejosh

Sie haben die Milch?

3 ay önce

Gamze704557

Onların derken ıhre kullanmiyormu

1 yıl önce

Derya489705

Of course "nein" >_<

1 yıl önce

RavenNikol52

"Ihr" siz demek onlarin değil. Onlarin derken (kullanıldığı yere bağlı) sie kullanılır

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.