1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Adok neki egy könyvet a bork…

"Adok neki egy könyvet a borkészítésről."

Fordítás:I give him a book about wine production.

March 5, 2014

9 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

szobraszati

az 'about' és a 'wine' közé miért nem lehet 'the'-t tenni?

May 4, 2014

conquistadores

Erre en is kivancsi lennek

June 13, 2014

Harga

Mert általánosságban beszél borkészítésről, nem pedig egy adott konkrét bor készítéséről.

February 17, 2018

Katalin5246

Harga .Számomra megnyugtató és fontos, hogy van aki odafigyel ránk/rám, Köszi

May 19, 2018

fonorika

'i give to him a book about the production of the wine' Ezzel a fordítással mi volt / lehetett a probléma?

March 5, 2014

M.eniko

nem kell a 'to' a 'him' elé, csak akkor, ha a tárgy (the book) megelőzi

March 19, 2014

Katalin5246

MOST AKKOR KELL-E " THE" A WINE LŐTT, VAGY NEM? A FELADATBAN A HELYES MEGOLDÁSBAN KELL A " THE" , VISZONT A MEGBESZÉLÉSBEN MÁR NINCS.

May 13, 2018

Harga

Az angol mondatok adottak. Érdemes meghallgatni és megjegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent. A többi feladatra nem pazarolnék energiát. ("The"-vel és nélkül is lehet nyelvtanilag helyes angol mondatot kreálni, eltérő helyzetekben használják őket.)

May 18, 2018

LszlSzraz1

Előszőr a wine productiom- válaszomat nem fogadták el,most kiderült, ihogy jó volt

August 10, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.