A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat a cheese sandwich."

Fordítás:Eszem egy sajtos szendvicset.

4 éve

7 hozzászólás


csongi06

A feladatok egy részében az angol szövegben szereplő"egy" nem kerul lefordítàsra, más részében pedig igen és hibának is veszi a hiányát.A tanuló elbizonytalanodik mivel egyszer a hiànytalan fordítás a helytelen,màskor meg az a helyes...

4 éve

AlexBalda

Ez teljesen igaz... :-)

4 éve

H.Eperke

mi a külömbség a sajt szendvics és a sajtos szenvics között?

1 éve

Andris797210

Sietsegbol sajtos kenyeret nyomtam a sajtos szendvics helyett, mert az nekem kb ugyanazt jelenti.

5 hónapja

naszdifere

h

4 hónapja

naszdifere

ßyýýwwwwwwenm egy santof

4 hónapja

naszdifere

I

4 hónapja