Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is your mother's toothbrush white or green?"

Çeviri:Senin annenin diş fırçası beyaz mıdır yeşil midir?

4 yıl önce

22 Yorum


dralialp

Ananın diş fırçası yazdım kabul etmedi :)))

3 yıl önce

DavutEren55

Aynen

1 yıl önce

pr_sun

Merhaba; "Annenin diş fırçası beyaz veya yeşil midir?" yazdım ama kabul etmedi. Çok zorlama bir tercüme mi olmuş? Kolay gelsin...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Turkcede boyle bir kullanim tuhaf :)

4 yıl önce

altunufuk

Metne bağlı olarak kabul edilebilir olabilir. Cümleyi duyduğumda aklıma gelen ilk şey, Sherlock Holmes bir davayı çözmek için birisine annesinin diş fırçasının beyaz ya da yeşil mi olduğunu sorması idi. Konsepte bağlı doğru olabilir.

4 yıl önce

yagmurilhan

Haklısınız

3 yıl önce

ozlemuhl

Virgül koymadım diye kabul etmedi

3 yıl önce

AlperenK3

Senin annenin diş fırçası yeşil midir beyaz mıdır yazdım kabul etmedi?

1 yıl önce

Gulsum_Heyder14

senin annenin dis fircasi yesil midir beyaz midir yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

sarikent

yapılan hatayı izah eden, cümle üzerinde siyah bant içinde verilen açıklama, hatalı."your mother's toothbrush" yerine "your mother toothbrush" yazdım. Açıklamada ise çoğul olan mothers yerine tekil olan mother kullandınız yazıyordu.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

rapor icin tesekkurler

3 yıl önce

sarikent

böyle güzel bir hizmet için aslında benim sizlere teşekkür borcum vardı bu vesile ile ödemiş olayım; çok teşekkür ederim,ellerinize sağlık :)))

3 yıl önce

auracleanmax

yada niye olmuyor

3 yıl önce

onurdelibas

Ananin yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

fatihturan15

Lan mıdır yazdım kabul.olmadı nasıl ıs bu

1 yıl önce

muhammedha358620

Arkadaşlar klübe üye olmak için (istiyenler):SK9NQM

1 yıl önce

dragotreis

Bu soruyu yoldan geçen birine sorsak yanıtını alamadan eğer şanslıysak kendimizi acilde buluruz herhalde.

1 yıl önce

murat419388

White or green beyaz yada yesilmidir olmasi gerekmiyormu

10 ay önce

Aysel270082

Aynen bende de aynı şekilde oldu senin diş fırçan beyaz mıdır yeşil midir yazdım kabul etmedi

2 ay önce

OmerHaciog1

Sanane len mq beyazsa beyaz yeşilse yeşil

1 yıl önce

AHMET26esk

Soru cok sakat sonunda kan çıkabilir ...

7 ay önce

havvayavuz

"Mi" soru ekini illaki "midir' olarak istiyor

1 hafta önce