1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is your mother's toothbrush …

"Is your mother's toothbrush white or green?"

Çeviri:Senin annenin diş fırçası beyaz mıdır yeşil midir?

March 5, 2014

29 Yorum


dralialp

Ananın diş fırçası yazdım kabul etmedi :)))


pr_sun

Merhaba; "Annenin diş fırçası beyaz veya yeşil midir?" yazdım ama kabul etmedi. Çok zorlama bir tercüme mi olmuş? Kolay gelsin...


Selcen_Ozturk

Turkcede boyle bir kullanim tuhaf :)


altunufuk

Metne bağlı olarak kabul edilebilir olabilir. Cümleyi duyduğumda aklıma gelen ilk şey, Sherlock Holmes bir davayı çözmek için birisine annesinin diş fırçasının beyaz ya da yeşil mi olduğunu sorması idi. Konsepte bağlı doğru olabilir.


AlperenK3

Senin annenin diş fırçası yeşil midir beyaz mıdır yazdım kabul etmedi?


Gulsum_Heyder14

senin annenin dis fircasi yesil midir beyaz midir yazdim kabul etmedi


ozlemuhl

Virgül koymadım diye kabul etmedi


sarikent

yapılan hatayı izah eden, cümle üzerinde siyah bant içinde verilen açıklama, hatalı."your mother's toothbrush" yerine "your mother toothbrush" yazdım. Açıklamada ise çoğul olan mothers yerine tekil olan mother kullandınız yazıyordu.


Selcen_Ozturk

rapor icin tesekkurler


sarikent

böyle güzel bir hizmet için aslında benim sizlere teşekkür borcum vardı bu vesile ile ödemiş olayım; çok teşekkür ederim,ellerinize sağlık :)))


onurdelibas

Ananin yazdim kabul etmedi


fatihturan15

Lan mıdır yazdım kabul.olmadı nasıl ıs bu


muhammedha358620

Arkadaşlar klübe üye olmak için (istiyenler):SK9NQM


dragotreis

Bu soruyu yoldan geçen birine sorsak yanıtını alamadan eğer şanslıysak kendimizi acilde buluruz herhalde.


murat419388

White or green beyaz yada yesilmidir olmasi gerekmiyormu


Aysel270082

Aynen bende de aynı şekilde oldu senin diş fırçan beyaz mıdır yeşil midir yazdım kabul etmedi


OmerHaciog1

Sanane len mq beyazsa beyaz yeşilse yeşil


AHMET26esk

Soru cok sakat sonunda kan çıkabilir ...


havvayavuz

"Mi" soru ekini illaki "midir' olarak istiyor


Duru807643

Ben annenin diş fırçası yeşil midir beyaz mıdır yazdım ama tam tersi çıktı


Hseyinekal

Sanane onun annesinin dis fırçası dan :D


Ruveyda352

Senin annenin diş fırçası yeşilmidir beyaz mıdır diyorum yanluş diyor


kedicim

yaz yaz kabul ettiremedim kac defa yazdim bilmem ne cumleymis ama pes.


GizemnurBozkurt

Yada yi birlesik yazdim kabul etmedi


TalipAkcelik

Bir zahmet kabul etmesin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.