1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuk portakal suyunu görür."

"Çocuk portakal suyunu görür."

Çeviri:The child sees the orange juice.

March 5, 2014

25 Yorum


FurkanKira

Bu " the " yi çikaranın kulağını çınlattım


yagmur_123

The child sees orange juice olmazmi illa the orange juice mi olmak zorunda


Abdullah815531

The belirtme hali eki yani nı ni nu nü portakal suyu(nu)


zaferx34

Buraya seviyeye gelip hala the'dan feryat edenler geriye dönüp tekrar yapsın.


mer122363

The kalibini hicbir ingiliz kullanmaz ama burda sanki cok onemli bir kuralmis gibi koymuslar sirf bu yuzden 19 da yandim...


asimcan11

Selcen hanim o "sees" neden oldu? See is ile ayni sey mi? Tesekkurler


RabiaMurat1

He, she ve it'de sees oluyor.


rona172590

Anlamsiz bir sekilde sormuslar


f7wdYt76

Dogru ama yanlış diyor hayret ys


Doa_Ozcu

ve ondan sonra portakal suyuna saldırır...


_dan_kuso_

The yı çıkarın delirecem abiii


erva255823

the gelse ne olur gelmese ne olur


_.-YesPanda-._

ARKADAŞLAR KULÜBLERE NASIL KATILINIYOR CEVAP OLARAK YAZARMISINIZ RICA ETSEM


fatemehazi5

(Portakal suyu means the orange juice) but here we have (portakal suyunu that means her/his/its orange juice) so there some mistakes here


gokhan0054

Cocuk diye soruyor onceki tum testlerde boy olarak ge iyor burada yanlis oldu kid olacak dogrumu....


Selcen_Ozturk

çocuk hiçbir testte boy diye çevrilmedi. "cocuk" dediğimizde cinsiyet belli değil kız da olabilir erkek de, boy sadece erkek çocuğu. kid ya da child kullanmalısınız


snnkrkya

Neden the kullanilmak zorunda testede ipucu olarak water yerine juice eklerseniz sevinirim


Huseyin_Erdogan

He wants a book.o bir kitab ister. He wants the book.dediginde o kitabı ister oluyo. The orange juice portakal suyu :)


Betl402881

The kid sees the orange juice. ya bole yazdım nie olmadı yaa


ss1214

Gorur sozune tikladinkda to see yaziyo ama oyle soz yok ondan bilemedim


mahperi12

"The" olmazsa "portakal suyu görür." Olur.


AteKaan1

Portakal sütü ne???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.