1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuk portakal suyunu görür."

"Çocuk portakal suyunu görür."

Çeviri:The child sees the orange juice.

March 5, 2014

30 Yorum


FurkanKira

Bu " the " yi çikaranın kulağını çınlattım

September 13, 2014

yagmur_123

The child sees orange juice olmazmi illa the orange juice mi olmak zorunda


Abdullah815531

The belirtme hali eki yani nı ni nu nü portakal suyu(nu)


mer122363

The kalibini hicbir ingiliz kullanmaz ama burda sanki cok onemli bir kuralmis gibi koymuslar sirf bu yuzden 19 da yandim...


Huseyin_Erdogan

He wants a book.o bir kitab ister. He wants the book.dediginde o kitabı ister oluyo. The orange juice portakal suyu :)


erva255823

the gelse ne olur gelmese ne olur


gokhan0054

Cocuk diye soruyor onceki tum testlerde boy olarak ge iyor burada yanlis oldu kid olacak dogrumu....


Selcen_Ozturk

çocuk hiçbir testte boy diye çevrilmedi. "cocuk" dediğimizde cinsiyet belli değil kız da olabilir erkek de, boy sadece erkek çocuğu. kid ya da child kullanmalısınız


hsvncnhmz

'görür' neden see olmadı geniş zaman kullanılmayacakmıydı sees gördü olmaz mı ?


sena917811

Gordu olmaz. "Saw" see kelimesinin ikinci halidir saw=gordu


OsmanYlmaz5

he/she the child the man gibi cumlekerden sonra geln fiilerde s takisi alir..


NurNurhan

Bende aynen öyle diyorum ;-)


laydaZehra1

Saw gördü demek. He she it kelimelerinde "-s" takısı geldiği için sees oldu.


snnkrkya

Neden the kullanilmak zorunda testede ipucu olarak water yerine juice eklerseniz sevinirim


TCGozdeOzg

A child neden kabul edilmedi sadece neden child olmasi gerekiyor


asu1301

Cumlenin anlamini degistirmeyen tek bi kelime icin yanlis denmesi dogru degil yani sonucta herkez tam anlamiyla ogrenmez bu sorunun duzeltilmesi gerekiyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    The siz hicbirseyi kabul etmiyo cok onemlimi ya


meltemgun

    The child yerine child olmaz mı ? The orange juice derken portakal suyunu anlamı katıyor tamam ama çocuk derken neden var ?


asimcan11

    Selcen hanim o "sees" neden oldu? See is ile ayni sey mi? Tesekkurler


Betl402881

    The kid sees the orange juice. ya bole yazdım nie olmadı yaa


ss1214

    Gorur sozune tikladinkda to see yaziyo ama oyle soz yok ondan bilemedim


zaferx34

    Buraya seviyeye gelip hala the'dan feryat edenler geriye dönüp tekrar yapsın.


mahperi12

    "The" olmazsa "portakal suyu görür." Olur.


AteKaan1

    Portakal sütü ne???

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.