"Çocuk portakal suyunu görür."

Çeviri:The child sees the orange juice.

4 yıl önce

24 Yorum


FurkanKira

Bu " the " yi çikaranın kulağını çınlattım

4 yıl önce

yagmur_123

The child sees orange juice olmazmi illa the orange juice mi olmak zorunda

4 yıl önce

Ahmet035

Olmak zorunda

1 ay önce

Hseyin227417

Aynen

9 ay önce

Abdullah815531

The belirtme hali eki yani nı ni nu nü portakal suyu(nu)

3 ay önce

hsvncnhmz

'görür' neden see olmadı geniş zaman kullanılmayacakmıydı sees gördü olmaz mı ?

4 yıl önce

sena917811

Gordu olmaz. "Saw" see kelimesinin ikinci halidir saw=gordu

3 yıl önce

OsmanYlmaz5

he/she the child the man gibi cumlekerden sonra geln fiilerde s takisi alir..

3 yıl önce

NurNurhan

Bende aynen öyle diyorum ;-)

3 yıl önce

laydaZehra1

Saw gördü demek. He she it kelimelerinde "-s" takısı geldiği için sees oldu.

9 ay önce

mer122363

The kalibini hicbir ingiliz kullanmaz ama burda sanki cok onemli bir kuralmis gibi koymuslar sirf bu yuzden 19 da yandim...

4 yıl önce

Huseyin_Erdogan

He wants a book.o bir kitab ister. He wants the book.dediginde o kitabı ister oluyo. The orange juice portakal suyu :)

3 yıl önce

gokhan0054

Cocuk diye soruyor onceki tum testlerde boy olarak ge iyor burada yanlis oldu kid olacak dogrumu....

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çocuk hiçbir testte boy diye çevrilmedi. "cocuk" dediğimizde cinsiyet belli değil kız da olabilir erkek de, boy sadece erkek çocuğu. kid ya da child kullanmalısınız

4 yıl önce

snnkrkya

Neden the kullanilmak zorunda testede ipucu olarak water yerine juice eklerseniz sevinirim

4 yıl önce

TCGozdeOzg

A child neden kabul edilmedi sadece neden child olmasi gerekiyor

3 yıl önce

asu1301

Cumlenin anlamini degistirmeyen tek bi kelime icin yanlis denmesi dogru degil yani sonucta herkez tam anlamiyla ogrenmez bu sorunun duzeltilmesi gerekiyor

3 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    The siz hicbirseyi kabul etmiyo cok onemlimi ya

    3 yıl önce

meltemgun

    The child yerine child olmaz mı ? The orange juice derken portakal suyunu anlamı katıyor tamam ama çocuk derken neden var ?

    3 yıl önce

YunusInce3

    The

    2 yıl önce

asimcan11

    Selcen hanim o "sees" neden oldu? See is ile ayni sey mi? Tesekkurler

    2 yıl önce

Mukaddes715484

    The ya ben varya

    11 ay önce

Betl402881

    The kid sees the orange juice. ya bole yazdım nie olmadı yaa

    11 ay önce

ss1214

    Gorur sozune tikladinkda to see yaziyo ama oyle soz yok ondan bilemedim

    6 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.