A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are brother and sister."

Fordítás:Testvérek vagyunk.

4 éve

7 hozzászólás


Sylvi1985

Érdekes, hogy eddig, ha nem a szó szerinti fordítást írtam akkor nem fogadta el..... most meg szerinte a testvérek vagyunk a helyes válasz?! Miért csak így fogadja el?

4 éve

csimarlaszlo

Én leírtam hogy "Fiú testvér és lány testvér vagyunk" Elfogadta ezt is bár a magyartanárom az iskolából kidobott volna ezért a mondatért a harmadik emeleti ablakon és utánam kiáltotta volna hogy "-Ha túléled se merj visszajönni!!"

3 éve

BorosanEszter

Én is így jártam .

4 hónapja

RobertGodo76

fivér és húg oké, báty és nővér nem kóser? Honnan veszi, hogy az nem jó? Ott van az older, vagy elder?

3 éve

ysexdrcft

azért többesszám, mert két személyről szól?Vagy miért??????ysexdrcft

1 éve

csabesz3

Rossz volt a mondat kiejtése!

10 hónapja

BorosanEszter

Szó szerint fordítottam és rossznak vette.

4 hónapja