Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir tragen blauen Schmuck."

Çeviri:Biz mavi mücevher takarız.

0
1 yıl önce

4 Yorum


Deniz705411

"Mavi mücevher takarız." da olabilir Duo.

2
Cevap ver1 yıl önce

darknessup

Taki ve mucevher ayni anlamda neden kullanilmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden blauEN

0
Cevap ver2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-sıfat-çekimleri
Schmuck - eril - tekil - Ismin Önünde Artikel Yok ise - Akkusativ

0
Cevap ver2 hafta önce