1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben vejetaryenim."

"Ben vejetaryenim."

Çeviri:I am vegetarian.

March 5, 2014

20 Yorum


MehmetAliBey7733

Ben mi? Ben vejetaryenim haa? Ahaha :))) Ulen Gaziantepliden vejetaryen olmaz, olursa o ya Gaziantepli değildir ya da vejetaryen :)


Aye863608

"Mehmetalibey7733" bir gaziantep li olarak sana katiliyorum abi cok haklisin :))))))


egebutera

örnek cümle zaten..


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


Resad979112

Qarşılıqlı takib edək bende Azərbaycandanım


LingOzi

I am "a" vegeterian olmaz mı?


Bedirhan502640

I am a vegeterian olsa ben bir vejetaryanım olur ama I am vegeterian olsaydı ben vejeteryanım olur biliyorum biliyorum biraz karışık ama mecbur öyle olmalı yoksa yanlış olurdu


KadirPamuk2

Evet ben de öyle yaptım Bir de vejeteryan yazıyorum başına bir şeyler ekliyor


Ozgur_27

ben de aynı hatayı yaptım... doğru olarak aldı ama "aksana dikkat" dedi


meral329184

Hayır sadece I am gelir


azra961722

"am" olmasa olmuyor mu yaa hep "am" koymadigim icin yanlis yapiyorum


Melih7272

BIR HARF KOYMADIM DIYE YANLIS SAYDI


Asiye560373

Sayar tabii duo böyle


mucize98

Am is are cümlede fiil yoksa kullanılır vejeteryan bir fiil değildir isimdir bu yüzden am geldi


zge634102

Bende aynı hatayı yaptım bu soru bence biraz karmaşık


Berfin445880

Türkcesini yazamasken ingilizcesini yazmak zor oluyor."vejeteryan" doğrumu yazdım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.