"Fil, bir hayvan."

Çeviri:The elephant is an animal.

1 yıl önce

8 Yorum


amurat1

Arkadaşlar cümle "fil bir hayvan" yani "the elephant an animal " olması gerekmiyor mu?cümle de "the elephant" sonra "is" yazmadım diye kabul etmedi. Soru mu yanlış yoksa birisi bunu açıklayabilir mi?

4 ay önce

Zeynep309640

Birinin ozelliginden bahsediyorsan ya have got has got kullanirsin ya da am is are burada is gelmesi getekiyor senin cumlen fil hayvan olmus yani anlamsiz

2 ay önce

Yunusensoy

Elephant a animal yazdım ne alaka bunu kabul etmedi yaa

1 yıl önce

onur719371

Elephant an animal yazdım kabul etmedi?

1 yıl önce

Dei.Me2

aga the olmak zorundamı benmi yanlış biliyom

1 yıl önce

elif1234563

Galiba çünkü bende de öyle

8 ay önce

Fatma114455

Fil bir hayvandır olmalı

7 ay önce

Alkan252234

"An elephant is an animal" cevabını yanlış olarak kabul etti. Ancak aynı ders içerisinde sorulan başka bir soruda: "Örümcek, bir hayvan." Çeviri:The spider is an animal. şeklinde cevap vardı. Ayrıca aynı sorunun forum açıklamalarında konu uzun uzun enine boyuna anlatılıyordu. Sorunun düzeltilmesi gerekiyor.

Ayrıntılı bilgi için bknz: https://forum.duolingo.com/comment/24867450

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.