"He is just a child."

Çeviri:O sadece bir çocuk.

4 yıl önce

8 Yorum


Mehmet533079

'O sadece çocuk' da olabilir bence kabul edilmeliydi. Bildirdim

3 yıl önce

Murat478789

Bildirdin ama hala kabul etmiyor

3 yıl önce

HasanAkdoa

O daha çocuk; o hala çocuk eş anlamlıdır.

3 yıl önce

BurakBoz4

o sadece çocuk yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

DedektifNi1

Orada " a " olduğundan dolayı " bir " yazmalıyız / kullanmalıyız .

1 yıl önce

Selin784782

O sadece cocuk

1 yıl önce

Selin784782

O sadece cocuk yazdim yanliss

1 yıl önce

AliFrat764298

2+2=5 eder lanet olsun bu hayat lanet olsun bu dünya. Hadi efkarlanalım.Dınıdınnn

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.