1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is just a child."

"He is just a child."

Çeviri:O sadece bir çocuk.

March 5, 2014

26 Yorum


Mehmet533079

'O sadece çocuk' da olabilir bence kabul edilmeliydi. Bildirdim


Murat478789

Bildirdin ama hala kabul etmiyor


Yasemin191816

Ya o cümlede ki a neci öyle olsa he is just child derdi orada bi a var ve 1 anlamında kullanılmış


Hayati1903

Arkadaşlar tüm dersleri bitiren var mı bu uygulamada ne kadar katkısı oluyor


DreamChoo

Bitirmedim ama bana şu an bile katkısı var sabırla devam edip bitirdiğimde İngilizcede baya yol kat etmiş olmak istiyorum, bakalım


GLDMRYLZ

Sifirdan basladim cok sey ögrendim katkisi kesinlikle var...


ecrin926152

A olduğu için olmaz


HasanAkdoa

O daha çocuk; o hala çocuk eş anlamlıdır.


BurakBoz4

o sadece çocuk yazdım kabul etmedi


DedektifNi1

Orada " a " olduğundan dolayı " bir " yazmalıyız / kullanmalıyız .


I_AM_A_TURKISH

"O tam bir çocuk." da olabilirdi değil mi?


ugurleef

Türkçe mantikla dusundugumuzde zarflar fiile sorulur ama burda ismi niteliyor just burada sifat mi zarf mi? İngilizce mantikla nasil oluyor


DedektifNi1

" Just " bir zarftır . İngilizcede mantık bu şekilde yürür .


Selin784782

O sadece cocuk yazdim yanliss


AliFrat764298

2+2=5 eder lanet olsun bu hayat lanet olsun bu dünya. Hadi efkarlanalım.Dınıdınnn


eyllyzc

(A)İngilizcede *bir anlamında yani neden yanlış diyorsunuzki.Bence çok basit bir soruydu.


Melisalison

Only kullansak da olur mu?


DedektifNi1

Hayır . Çünkü ingilizcede only yalnız vs. Anlamında kullanılır . :)


SabineBergmann1

Rapor yaptim. Screenshot var ama buraya nasil göndermek bilmiyorum. "O sadece bir çocuk" yazdim. Duolingo yanliş dedi. Doğru: O sadece bir çocuk. - Ilk fark ".". Bu ne?


seydi902320

Just kelimesinin anlamını çok karıştırıyorum


_Onder

dinlerken HE IS JUST A CHILD. hızlı dinlerken HE IS JUST THE CHILD bu soruyu ingilize dinleyip, ingilizcesini yazmamı istedi. Aşağıdaki yazışalara bakınca önceden tercüme olduğunu anlıyorum. Neyse Benim merak etiğim sesli dinlerken "he is just the child" dediğini anlıyorum. Burada "the" kullanılması tuhaf geldiği için yavaş modda dinleyince "he is just a child" olarak seslendiriiyor.. Sesler arasında farkı bakaları da duyuyor mu? Yoksa seslendirme hatası mı? Yoksa benim kulaklarımda mı ayrıştırma sorunu var?


my1404

Just ve only arasinda ne fark var


Mehmet942310

O henüz bir çocuk. Dedim kabul etti


Fatma885530

Bence sabır ve istikrar ile faydasını net görebiliriz. Henüz bitirmedim ama simdiden faydasını görüyorum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.