"He is just a child."

Çeviri:O sadece bir çocuk.

March 5, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

Mehmet533079

'O sadece çocuk' da olabilir bence kabul edilmeliydi. Bildirdim

July 31, 2015

Murat478789

Bildirdin ama hala kabul etmiyor

August 29, 2015

Yasemin191816

Ya o cümlede ki a neci öyle olsa he is just child derdi orada bi a var ve 1 anlamında kullanılmış

August 30, 2017

Hayati1903

Arkadaşlar tüm dersleri bitiren var mı bu uygulamada ne kadar katkısı oluyor

July 4, 2019

ecrin926152

A olduğu için olmaz

August 31, 2017

HasanAkdoa

O daha çocuk; o hala çocuk eş anlamlıdır.

November 27, 2015

BurakBoz4

o sadece çocuk yazdım kabul etmedi

August 18, 2016

DedektifNi1

Orada " a " olduğundan dolayı " bir " yazmalıyız / kullanmalıyız .

May 18, 2017

Selin784782

O sadece cocuk

December 19, 2016

Selin784782

O sadece cocuk yazdim yanliss

December 19, 2016

AliFrat764298

2+2=5 eder lanet olsun bu hayat lanet olsun bu dünya. Hadi efkarlanalım.Dınıdınnn

October 30, 2018

SabineBergmann1

Rapor yaptim. Screenshot var ama buraya nasil göndermek bilmiyorum. "O sadece bir çocuk" yazdim. Duolingo yanliş dedi. Doğru: O sadece bir çocuk. - Ilk fark ".". Bu ne?

March 25, 2019

Fatih339956

" o henüz çocuk " da kabul edilmeli

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.