"He is just a child."

Çeviri:O sadece bir çocuk.

4 yıl önce

15 Yorum


Mehmet533079

'O sadece çocuk' da olabilir bence kabul edilmeliydi. Bildirdim

3 yıl önce

Murat478789

Bildirdin ama hala kabul etmiyor

3 yıl önce

Yasemin191816

Ya o cümlede ki a neci öyle olsa he is just child derdi orada bi a var ve 1 anlamında kullanılmış

1 yıl önce

ecrin926152

A olduğu için olmaz

1 yıl önce

HasanAkdoa

O daha çocuk; o hala çocuk eş anlamlıdır.

2 yıl önce

BurakBoz4

o sadece çocuk yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

DedektifNi1

Orada " a " olduğundan dolayı " bir " yazmalıyız / kullanmalıyız .

1 yıl önce

Selin784782

O sadece cocuk

1 yıl önce

Selin784782

O sadece cocuk yazdim yanliss

1 yıl önce

HarunReit3

O iyi bir çocuk anlamı taşıması için he is a just child mi olması lazım cümle

3 yıl önce

mehmetikra

Selcen just tek başına da tam manasında gelmişti az önce. Mesela just time gibi bir şey vadı?

2 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Türkçe mantikla dusundugumuzde zarflar fiile sorulur ama burda ismi niteliyor just burada sifat mi zarf mi? İngilizce mantikla nasil oluyor

2 yıl önce

DedektifNi1

" Just " bir zarftır . İngilizcede mantık bu şekilde yürür .

1 yıl önce

serdar_klnc

O tam bir çocuk. Garip

1 yıl önce

serdar_klnc

O daha bir çocuk. Vay be

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.