"O koşuyor."

Çeviri:Er rennt.

February 17, 2017

5 Yorum
Tartışma kilitli.


BaybarsCan

'Er rennt' neden olmuyor?


bar687242

"ist" kullansaydık anlamsız mı olurdu?


ecem387717

O kosmak olmak gibi bir anlam cikardi yani evet biraz sacma olurdu


Alparslan_IC

Arkadaşlar koşmanın Almanca'da birçok kullanımı var. Birincisi koşmak ve yürümek anlamında da kullanılan "laufen" ayrıca (spor koşusunda da kullanılır) ikincisi ise sadece koşmak anlamında olan "Rennen". İkisi de kullanılabilir.


Alparslan_IC

"Er rennt" de kabul edilmektedir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.