"Bu yüzden ben ödemek zorundayım."

Çeviri:Deshalb muss ich bezahlen.

February 18, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Adnan537032

müssen fiilinin präsens 1. ve 3. tekil șahıs çekimi muß biçiminde "esset" ile yazılmaz mı?


oduman77

ß ile ss aynı.


billy120546

X=KS ama yanılgıya düşmeyelim Taxi, taksi Text, tekst Mixer, mikser

ß ile ss de böyle yanlış hatırlamıyorsam bir ara "ß" kaldırılmıştı şimdi tekrar kullanılıyor


billy120546

Fass=fıçı (1996 dan önce Faß yazılırdı) isviçre almancasinda ß tamamen kaldırıldı.


billy120546

Harfin ünlüsü hızlı okunuyorsa ss Fass gibi Harfin ünlüsü yavaş okunuyorsa ß straße gibi


SabineBergmann1

Her "ß" "ss" olarak yazılabilir. Ancak her "ss" "ß" olarak yazılamaz. Örnek: "Ich muß = Ich muss" ama "Wir müssen", ( wir müßen) olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.