1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Hunde fressen Brot."

"Die Hunde fressen Brot."

Çeviri:Köpekler ekmek yer.

February 18, 2017

9 Yorum


buse4949

Peki köpek ekmek yer Almanca nasıl söylenir


Eluvian_

Belli bir köpekten bahsediyorsak "Der Hund frisst Brot.", genel olarak köpek türünden bahsediyorsak "Hunde fressen Brot."


Efsun790189

Neden die kullanılmış


samuraydragon

"köpekler ekmek yerler" de doğru sayılamaz mı?


SabineBergmann1

Köpekler ekmek yerler = Hunde fressen Brot ( genellikle, butün köpekler ekmek yerler.) Köpekler ekmek yiyorlar = Die Hunde fressen Brot (belirli, benim, senim köpekler, sokakta köpekler....)


Ist490466

Farki simdi anladim cok sagolun


archdaisy

"Wir essen Tomaten" diyoruz genel kullanıldığı için peki burda neden "Die Hunde fressen BrotEN" demiyoruz da "Brot" diyoruz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.