"Die Hunde fressen Brot."

Çeviri:Köpekler ekmek yer.

February 18, 2017

7 Yorum


buse4949

Peki köpek ekmek yer Almanca nasıl söylenir

February 18, 2017

Eluvian_

Belli bir köpekten bahsediyorsak "Der Hund frisst Brot.", genel olarak köpek türünden bahsediyorsak "Hunde fressen Brot."

March 18, 2017

samuraydragon

"köpekler ekmek yerler" de doğru sayılamaz mı?

March 18, 2017

SabineBergmann1

Köpekler ekmek yerler = Hunde fressen Brot ( genellikle, butün köpekler ekmek yerler.) Köpekler ekmek yiyorlar = Die Hunde fressen Brot (belirli, benim, senim köpekler, sokakta köpekler....)

June 12, 2017

Ist490466

Farki simdi anladim cok sagolun

June 21, 2017

Efsun790189

Neden die kullanılmış

June 8, 2019

archdaisy

"Wir essen Tomaten" diyoruz genel kullanıldığı için peki burda neden "Die Hunde fressen BrotEN" demiyoruz da "Brot" diyoruz?

July 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.