"Οι εφημερίδες των αγοριών."

Μετάφραση:The boys' newspapers.

February 18, 2017

18 σχόλια


mdimit1

απαντησα το ιδιο και μου το εβγαλε λαθος .γιατι

February 18, 2017

georgiosdi9

Γιατι λαθος αφου απαντω σωστα

November 7, 2017

MarsTheSoap

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

September 27, 2018

81CB1

Βγαίνει paper και όχι newspaper

November 16, 2017

MarsTheSoap

Και τα δύο σημαίνουν εφημερίδα, είναι συνώνυμα :)

September 27, 2018

arhontissa

μου βγάζει συνεχώς λάθος την απόστροφο

January 26, 2018

cBhl5

Δεν μπορώ να γράψω το σωστό

November 6, 2017

MarsTheSoap

Τι εννοείτε; Μπορείτε, αν ξανασυναντήσετε την πρόταση, να μας πείτε τι ακριβώς σας βγάζει ή να βγάλετε ένα screenshot; Θα το εκτιμούσαμε πολύ.

Ίσως υπάρχει κάποιο λάθος στο σύστημα αλλά για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες.

September 27, 2018

FlorandAba

Απανταω σωστα

January 6, 2018

MarsTheSoap

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

September 27, 2018

XXQH6

Γράφω ακριβώς το ίδιο και μου το δίνει λάθος γιατί;

February 24, 2018

MarsTheSoap

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

September 27, 2018

cstsppdks

Ένα παρόμοιο χωρίς απόστροφο το είχε σωστό.

September 3, 2018

MarsTheSoap

Τι εννοείτε χωρίς απόστροφο; Μπορείτε, αν ξανασυναντήσετε την πρόταση, να μας πείτε τι ακριβώς σας βγάζει ή να βγάλετε ένα screenshot και να μας το στείλετε; Θα το εκτιμούσαμε πολύ.

Ίσως υπάρχει κάποιο λάθος στο σύστημα αλλά για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες.

September 27, 2018

zGbf7

απάντησα σωστά και μου βγάζει λάθος

September 27, 2018

MarsTheSoap

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

September 27, 2018

Petros-G.

Παρόλο που έγραψα σωστή την απάντηση, μου λέει ότι έχω ένα επιπλέον κενό. Πως είναι δυνατόν να έχω κενό αφού οι λέξεις είναι τυποποιημένες από το σύστημα; Και άλλωστε η υπόδειξη της δήθεν σωστής απαντήσεως είναι ίδια ακριβώς με τη δική μου.

Έχω βγάλει screenshot, αλλά, επειδή δεν έβρισκα άλλο τρόπο να σας το δείξω, το ανέβασα στο YouTube και παραθέτω το link. https://www.youtube.com/watch?v=0XBeV606a5c&feature=youtu.be

April 23, 2019

Bourda0

Για το boys' δεν εμφανίζεται στις απαντήσεις σκέτη υποδιαστολή έχει μόνο την " 's" , και αναγκαστικά επιλέγεις λάθος. Παρακαλώ διορθώστε το!

July 22, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.