Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι εφημερίδες των αγοριών."

Μετάφραση:The boys' newspapers.

πριν από 1 χρόνο

11 σχόλια


mdimit1

απαντησα το ιδιο και μου το εβγαλε λαθος .γιατι

πριν από 1 χρόνο

georgiosdi9

Γιατι λαθος αφου απαντω σωστα

πριν από 9 μήνες

Michael409270

Δεν υπάρχει σωστή απάντηση να επιλέξω

πριν από 8 μήνες

81CB1

Βγαίνει paper και όχι newspaper

πριν από 9 μήνες

cBhl5

Δεν μπορώ να γράψω το σωστό

πριν από 9 μήνες

FlorandAba

Απανταω σωστα

πριν από 7 μήνες

arhontissa

μου βγάζει συνεχώς λάθος την απόστροφο

πριν από 6 μήνες

gonekarabu

Δεν αλαζει η τελευτεα εροτιση

πριν από 5 μήνες

XXQH6

Γιατί μου το δίνει ως λάθος ενώ το γράψω σωστά

πριν από 5 μήνες

XXQH6

Γράφω ακριβώς το ίδιο και μου το δίνει λάθος γιατί;

πριν από 5 μήνες

FotiniTamp

Το ταμπλετ δεν εχει τονους ψιλες και δασειες απαντω σωστα

πριν από 2 εβδομάδες