"Οι εφημερίδες των αγοριών."

Μετάφραση:The boys' newspapers.

πριν από 1 χρόνο

18 σχόλια


mdimit1

απαντησα το ιδιο και μου το εβγαλε λαθος .γιατι

πριν από 1 χρόνο

georgiosdi9

Γιατι λαθος αφου απαντω σωστα

πριν από 11 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

πριν από 2 εβδομάδες

Michael409270

Δεν υπάρχει σωστή απάντηση να επιλέξω

πριν από 10 μήνες

81CB1

Βγαίνει paper και όχι newspaper

πριν από 10 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Και τα δύο σημαίνουν εφημερίδα, είναι συνώνυμα :)

πριν από 2 εβδομάδες

cBhl5

Δεν μπορώ να γράψω το σωστό

πριν από 11 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τι εννοείτε; Μπορείτε, αν ξανασυναντήσετε την πρόταση, να μας πείτε τι ακριβώς σας βγάζει ή να βγάλετε ένα screenshot; Θα το εκτιμούσαμε πολύ.

Ίσως υπάρχει κάποιο λάθος στο σύστημα αλλά για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες.

πριν από 2 εβδομάδες

FlorandAba

Απανταω σωστα

πριν από 9 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

πριν από 2 εβδομάδες

arhontissa

μου βγάζει συνεχώς λάθος την απόστροφο

πριν από 8 μήνες

XXQH6

Γράφω ακριβώς το ίδιο και μου το δίνει λάθος γιατί;

πριν από 7 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

πριν από 2 εβδομάδες

cstsppdks

Ένα παρόμοιο χωρίς απόστροφο το είχε σωστό.

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τι εννοείτε χωρίς απόστροφο; Μπορείτε, αν ξανασυναντήσετε την πρόταση, να μας πείτε τι ακριβώς σας βγάζει ή να βγάλετε ένα screenshot και να μας το στείλετε; Θα το εκτιμούσαμε πολύ.

Ίσως υπάρχει κάποιο λάθος στο σύστημα αλλά για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες.

πριν από 2 εβδομάδες

zGbf7

απάντησα σωστά και μου βγάζει λάθος

πριν από 2 εβδομάδες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ποια ήταν η απάντησή σας;

Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

πριν από 2 εβδομάδες

FotiniTamp

Το ταμπλετ δεν εχει τονους ψιλες και δασειες απαντω σωστα

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.