1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie erhielt ein neues Herz."

"Sie erhielt ein neues Herz."

Çeviri:O yeni bir kalp aldı.

February 18, 2017

10 Yorum


Adnan537032

"O yeni bir kalp aldı" ne demek?

February 18, 2017

SteffiBookworm-

Bir transplantasyon ?

June 1, 2017

enanasya

Erhielt için ipucu olarak kazanmak da verilmiş. Bu durumda bu cümle birinin kalbini kazanmak anlamında da kullanılabilir mi?

November 28, 2018

Mustafa.Al977323

Kasaptan kebab için.

June 1, 2017

humetin

UYARLAMA: O yeni bir kalp taktırdı.

November 29, 2017

harunboraozel1

Oyunda kazanılan candır (!)

February 13, 2018

enanasya
November 28, 2018

enanasya

:)))

November 28, 2018

Ali64583

Nakil

September 6, 2017

humetin

"Ich habe ein Schreiben von Ihrer Behörde erhalten" (= bekommen). - "Diese schönen alten Fachwerkhäuser muss man unbedingt erhalten (= konservieren, nicht abreißen)".

November 29, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.