Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I have never had a girlfriend."

Μετάφραση:Εγώ δεν είχα ποτέ μία φίλη.

0
πριν από 1 χρόνο

10 σχόλια


george.tryfonas

I had never a girlfriend

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Kalliopi16

αυτό παρακείμενος είναι???

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Ναι!!

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Ποια η διαφορά στη μετάφραση του "had" και "have had"?? Σύμφωνα με την άσκηση καμία

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά η διαφορά υπάρχει, το ένα είναι αόριστος και το άλλο παρακείμενος. Στα ελληνικά το 'έχω' είναι ελλειπτικό ρήμα (http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/580/3791,16626/) κατά συνέπεια μπορούμε να μεταφράσουμε τους δύο αγγλικούς του χρόνους μόνο με τον ένα δικό μας.

1
Απάντησηπριν από 6 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

"δεν είχα μία φίλη ποτέ" is currently marked as incorrect, general strengthening on web. I thought the positioning of ποτέ was fairly flexible and could go at the start, middle or end of the sentence?

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

"general strengthening on web." what does this phrase mean? Τι σημαίνει η φράση "general strengthening on web"?

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

It's for the mods, if/when they get around to fixing the sentence. Helps them to narrow down where to find the sentence to amend it.

General strengthening = strengthen overall skills (ie not a particular unit) On web = not on mobile/Android

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

xox82

Ένα κορίτσι λέμε Όχι μια κορίτσι

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@xox82 ένα κορίτσι(ουδέτερο), μία γυναίκα(θηλυκό).

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες