1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I have never had a girlfrien…

"I have never had a girlfriend."

Μετάφραση:Εγώ δεν είχα ποτέ μία φιλενάδα.

February 18, 2017

12 σχόλια


george.tryfonas

I had never a girlfriend


Kalliopi16

αυτό παρακείμενος είναι???


Ioanna678593

Ποια η διαφορά στη μετάφραση του "had" και "have had"?? Σύμφωνα με την άσκηση καμία


D_..
Mod
Plus

Στα αγγλικά η διαφορά υπάρχει, το ένα είναι αόριστος και το άλλο παρακείμενος. Στα ελληνικά το 'έχω' είναι ελλειπτικό ρήμα (http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/580/3791,16626/) κατά συνέπεια μπορούμε να μεταφράσουμε τους δύο αγγλικούς του χρόνους μόνο με τον ένα δικό μας.


spdl79
Mod
Plus

"δεν είχα μία φίλη ποτέ" is currently marked as incorrect, general strengthening on web. I thought the positioning of ποτέ was fairly flexible and could go at the start, middle or end of the sentence?


Ioanna678593

"general strengthening on web." what does this phrase mean? Τι σημαίνει η φράση "general strengthening on web"?


spdl79
Mod
Plus

It's for the mods, if/when they get around to fixing the sentence. Helps them to narrow down where to find the sentence to amend it.

General strengthening = strengthen overall skills (ie not a particular unit) On web = not on mobile/Android


xox82

Ένα κορίτσι λέμε Όχι μια κορίτσι


Ioanna678593

@xox82 ένα κορίτσι(ουδέτερο), μία γυναίκα(θηλυκό).


vasilikip05

Μπορείτε να προσθέσετε και το "girlfriend=φιλενάδα";


jaye16

Είναι ήδη μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948 Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημ

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.