"Ihaveneverhadagirlfriend."

Μετάφραση:Εγώ δεν είχα ποτέ μία φίλη.

πριν από 1 χρόνο

10 σχόλια


george.tryfonas

I had never a girlfriend

πριν από 1 χρόνο

Kalliopi16

αυτό παρακείμενος είναι???

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Ναι!!

πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Ποια η διαφορά στη μετάφραση του "had" και "have had"?? Σύμφωνα με την άσκηση καμία

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά η διαφορά υπάρχει, το ένα είναι αόριστος και το άλλο παρακείμενος. Στα ελληνικά το 'έχω' είναι ελλειπτικό ρήμα (http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/580/3791,16626/) κατά συνέπεια μπορούμε να μεταφράσουμε τους δύο αγγλικούς του χρόνους μόνο με τον ένα δικό μας.

πριν από 10 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

"δεν είχα μία φίλη ποτέ" is currently marked as incorrect, general strengthening on web. I thought the positioning of ποτέ was fairly flexible and could go at the start, middle or end of the sentence?

πριν από 11 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

"general strengthening on web." what does this phrase mean? Τι σημαίνει η φράση "general strengthening on web"?

πριν από 10 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

It's for the mods, if/when they get around to fixing the sentence. Helps them to narrow down where to find the sentence to amend it.

General strengthening = strengthen overall skills (ie not a particular unit) On web = not on mobile/Android

πριν από 10 μήνες

xox82

Ένα κορίτσι λέμε Όχι μια κορίτσι

πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@xox82 ένα κορίτσι(ουδέτερο), μία γυναίκα(θηλυκό).

πριν από 8 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.