Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I know your dad."

Çeviri:Ben sizin babanızı tanıyorum.

4 yıl önce

21 Yorum


Alpinet11

babanıda bilrdim ben senin der gibi :)

3 yıl önce

ibrahimhakk61

Babanı da bilirim senin :D sümüklünün tekiydi

2 yıl önce

Ceyhun1

You olsa idi -seni taniyorum baba- anlamina gelirdi (bende oyle dusundum)

3 yıl önce

serdaro81

That, dead, dad. Bunların okunuşları nerdeyse aynı

2 yıl önce

cmrsla

Yani herkezin kendi dusuncesi ama bence ole

2 yıl önce

EsarTR

Tonlama farkı var

1 yıl önce

AselhanAyd

Ama farklı kelimeler

10 ay önce

Sevda.Nr

Dad'i dead gibi okuyor. Bu da aklımızda kalması için yapılmış diye düşünmüştüm.

3 yıl önce

EnginSenol

Know daki k madem telaffuz da kullanilmiyo niye koyuyosun ki kardesim.

3 yıl önce

Didem__

Now =simdi o yuzde know=tanimak anldnmi?

3 yıl önce

Mehmetkten2

Kardesim bu dinleyip yazma ee ne bileyim know dedigini ben al iste dustuk bu yuzden

2 yıl önce

EminTopcu

Olaya Turkce yaklasirsan hic anlayamazsin zaten nedenini

2 yıl önce

AselhanAyd

Now ve know farklı kelimeler

10 ay önce

selinemin

Yurt disinda bu sekilde telafuz ediyorlar biz turkiyede baska ogrendik. Ornegin the di za diye okunuyor. Kulak asinaligim oldugu icin bana zor gelmiyor

3 yıl önce

ferdi48130

Burada the ya wea gibi birşey diyor

2 yıl önce

AselhanAyd

Türkçe telaffuzu öyle ferdi

10 ay önce

senisersemherif

i know you're dad diyor kadın

2 yıl önce

EsarTR

You are yu ar diye okunur ken your yazıldığı gibi okunur

1 yıl önce

AselhanAyd

Eeee doğru işte

10 ay önce

yakuza123

Böbrek kaçakçısı falanmıyız habire baban nerde babanı tanıyom falan :D

9 ay önce

M.Ali-Demi

baban olduğunu biliyorum aynı şey ya

7 ay önce