"Mypants?"

Μετάφραση:Το παντελόνι μου;

πριν από 1 χρόνο

11 σχόλια


konkon12

I wrote my paint, not my paints

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@konkon12 προσοχή στο "i". "Pants"= παντελόνι "paint"=πινέλο

πριν από 11 μήνες

Nikos2017

"Τα παντελόνια μου;" Είναι σωστό;

πριν από 11 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Θα μπορούσε. Στα αγγλικά το pants θα μπορούσε να αναφέρεται και σε πολλά παντελόνια. ^.^

πριν από 9 μήνες

Nikos2017

ναι, το έμαθα και αυτό... αλλά ασυνείδητα μου βγαίνει ο πληθυντικός όταν βλέπω το -s

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Eίναι ένα από τα πράγματα που δυστυχώς θα πρέπει να συνηθίσεις πριν ξεσυνηθίσεις :P Και φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο παράδειγμα. Λέξεις όπως lens, jeans, means, series, bellows κτλ είναι κι αυτές λέξεις που τελειώνουν σε -s, αλλά είναι στον ενικό. ^.^

πριν από 9 μήνες

Helen196634

Τι κάνω λάθος;

πριν από 9 μήνες

Nikos2017

τι έγραψες;

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Here we go again...

Δεν μπορούμε να δούμε το λάθος σου, μιας και δεν βλέπουμε τις απαντήσεις που έδωσες. Πριν τον τελικό έλεγχο, καλό θα ήταν να διπλοτσεκάρεις τις απαντήσεις σου για τυχόν τυπογραφικά λάθη ή μπέρδεμα πληκτρολογίων. Ακόμη και ένα λάθος γράμμα κάνει την πρόταση να μαρκάρεται ως λάθος! ^.^

πριν από 9 μήνες

RIZN10

Σωστα

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.