"My pants?"

Μετάφραση:Το παντελόνι μου;

February 18, 2017

11 σχόλια


Nikos2017

"Τα παντελόνια μου;" Είναι σωστό;

December 26, 2017

Dimitra956826

Θα μπορούσε. Στα αγγλικά το pants θα μπορούσε να αναφέρεται και σε πολλά παντελόνια. ^.^

February 16, 2018

Nikos2017

ναι, το έμαθα και αυτό... αλλά ασυνείδητα μου βγαίνει ο πληθυντικός όταν βλέπω το -s

February 16, 2018

Dimitra956826

Eίναι ένα από τα πράγματα που δυστυχώς θα πρέπει να συνηθίσεις πριν ξεσυνηθίσεις :P Και φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο παράδειγμα. Λέξεις όπως lens, jeans, means, series, bellows κτλ είναι κι αυτές λέξεις που τελειώνουν σε -s, αλλά είναι στον ενικό. ^.^

February 16, 2018

konkon12

I wrote my paint, not my paints

August 24, 2017

Ioanna678593

@konkon12 προσοχή στο "i". "Pants"= παντελόνι "paint"=πινέλο

December 27, 2017

Helen196634

Τι κάνω λάθος;

February 14, 2018

Nikos2017

τι έγραψες;

February 14, 2018

Dimitra956826

Here we go again...

Δεν μπορούμε να δούμε το λάθος σου, μιας και δεν βλέπουμε τις απαντήσεις που έδωσες. Πριν τον τελικό έλεγχο, καλό θα ήταν να διπλοτσεκάρεις τις απαντήσεις σου για τυχόν τυπογραφικά λάθη ή μπέρδεμα πληκτρολογίων. Ακόμη και ένα λάθος γράμμα κάνει την πρόταση να μαρκάρεται ως λάθος! ^.^

February 16, 2018

RIZN10

Σωστα

July 23, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.