"My pants?"

Μετάφραση:Το παντελόνι μου;

February 18, 2017

9 σχόλια


Nikos2017

"Τα παντελόνια μου;" Είναι σωστό;


Dimitra956826

Θα μπορούσε. Στα αγγλικά το pants θα μπορούσε να αναφέρεται και σε πολλά παντελόνια. ^.^


Nikos2017

ναι, το έμαθα και αυτό... αλλά ασυνείδητα μου βγαίνει ο πληθυντικός όταν βλέπω το -s


Dimitra956826

Eίναι ένα από τα πράγματα που δυστυχώς θα πρέπει να συνηθίσεις πριν ξεσυνηθίσεις :P Και φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο παράδειγμα. Λέξεις όπως lens, jeans, means, series, bellows κτλ είναι κι αυτές λέξεις που τελειώνουν σε -s, αλλά είναι στον ενικό. ^.^


Helen196634

Τι κάνω λάθος;


Nikos2017

τι έγραψες;


Dimitra956826

Here we go again...

Δεν μπορούμε να δούμε το λάθος σου, μιας και δεν βλέπουμε τις απαντήσεις που έδωσες. Πριν τον τελικό έλεγχο, καλό θα ήταν να διπλοτσεκάρεις τις απαντήσεις σου για τυχόν τυπογραφικά λάθη ή μπέρδεμα πληκτρολογίων. Ακόμη και ένα λάθος γράμμα κάνει την πρόταση να μαρκάρεται ως λάθος! ^.^

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.