1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Seine Sucht ist Schokolade."

"Seine Sucht ist Schokolade."

Çeviri:Onun tiryakiliği çikolatadır.

February 18, 2017

9 Yorum


GamzeAcar7

Tiryakiliği çikolata diye bir cumle olabilir mi? Tam tersi olmali, sacma.


Baranrks

Tiryakilik için daha çok "sigara" kullanılır Türkçe'de. Çikolata düşkünlüğü daha iyi uyuyor


humetin

Onun bağımlılığı çikolata =


Frat942747

Suchen, aramak değil mi burada hangi anlamda


reyhansivis

Rapor edelim duzeltirler belki


humetin

suchen =

Ich suche.... er sucht....

Sucht, die =


humetin

Wie hoch ist Ihr Suchtrisiko? =


humetin

Woher kommt das Wort "Sucht" ? =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.