1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to have a television."

"I want to have a television."

Fordítás:Akarok egy tévét.

March 6, 2014

14 hozzászólás


FaNyuvo

Itt miért nem elég, hogy 'I want a television.'?


biktopx

Szerintem ez is jó, de ez azt jelenti, hogy akarsz egy tévét (általában, bármire). Have-el pedig azt jelenti, hogy akarsz egy tévét (birtokolni) = akarom, hogy legyen tévém.


Kyklopsz

Ezt szeretném én is tudni.


OldAkita

"A kutya valahol ott lesz elásva", hogy ha lerobbanok két város között a semmiben és észreveszem hogy otthon hagytam a mobilom akkor elég lehet ez: I want a cellphone. De ha egy gyerek azt látja hogy minden osztálytársának van már mobilja, akkor így szól a szüleihez I want to have a cellphone. Szóval ezt a to have-et muszáj lesz megjegyezni.


laszlo.adi

Television-t tv-ként is elfogadhatná...


pljudit

kérek egy televíziót - szerintem ez is jó !


batinthesun

Mondta andy vajna..


Cimbi1970

Az előbb erre a mondatra azt adták meg, hogy szeretném hogy legyen egy tévéd?


GergelyMol1

Majdnem :) csak ebből hiányzik a you


florian.farkas

miért nem jó hogy szeretnék egy tévét?


oregkvinto

csatlakoznék FaNyuvo kérdéséhez!


Scheril1

Az én nagyon kezdő angolom alapján, amit itt tanultam eddig, azért kell, mert nagyon durván úgy kell angolul fordítani: Én szeretnék birtokolni egy tévét. Magyarosan persze, Én szeretnék egy tévét. De szoktam látni itt nagyon haladó angolosokat, remélem hozzá fognak majd szólni, hogy miért is kell ilyen birtokos szerkezetben írni.


Gbor373369

A "kérek egy tévét" miért nem jó?


DvidKopka

"Akarom, ha lenne egy tvm" ez mégis mien válasz. Pedig ezt mutatta helyesnek:-)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.