A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to have a television."

Fordítás:Akarok egy tévét.

4 éve

14 hozzászólás


FaNyuvo

Itt miért nem elég, hogy 'I want a television.'?

4 éve

biktopx

Szerintem ez is jó, de ez azt jelenti, hogy akarsz egy tévét (általában, bármire). Have-el pedig azt jelenti, hogy akarsz egy tévét (birtokolni) = akarom, hogy legyen tévém.

3 éve

Kyklopsz

Ezt szeretném én is tudni.

4 éve

OldAkita

"A kutya valahol ott lesz elásva", hogy ha lerobbanok két város között a semmiben és észreveszem hogy otthon hagytam a mobilom akkor elég lehet ez: I want a cellphone. De ha egy gyerek azt látja hogy minden osztálytársának van már mobilja, akkor így szól a szüleihez I want to have a cellphone. Szóval ezt a to have-et muszáj lesz megjegyezni.

2 éve

laszlo.adi

Television-t tv-ként is elfogadhatná...

4 éve

pljudit

kérek egy televíziót - szerintem ez is jó !

3 éve

batinthesun

Mondta andy vajna..

1 éve

Cimbi1970

Az előbb erre a mondatra azt adták meg, hogy szeretném hogy legyen egy tévéd?

4 éve

GergelyMol1

Majdnem :) csak ebből hiányzik a you

4 éve

florian.farkas

miért nem jó hogy szeretnék egy tévét?

4 éve

oregkvinto

csatlakoznék FaNyuvo kérdéséhez!

4 éve

Scheril1

Az én nagyon kezdő angolom alapján, amit itt tanultam eddig, azért kell, mert nagyon durván úgy kell angolul fordítani: Én szeretnék birtokolni egy tévét. Magyarosan persze, Én szeretnék egy tévét. De szoktam látni itt nagyon haladó angolosokat, remélem hozzá fognak majd szólni, hogy miért is kell ilyen birtokos szerkezetben írni.

3 éve

Gbor373369

A "kérek egy tévét" miért nem jó?

3 éve

DvidKopka

"Akarom, ha lenne egy tvm" ez mégis mien válasz. Pedig ezt mutatta helyesnek:-)

2 éve