A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We eat the fruit from my grandmother's garden."

Fordítás:A nagymamám kertjének gyümölcsét esszük.

4 éve

10 hozzászólás


KatalinBarta

mi a gyümölcsöt nagymamám kertjéből esszük...? Miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd, ha jónak érzed a megoldásod.

3 éve

lukacslaciluki

Ez simán egy helytelen fordítás. Mármint amit a rendszer ír.

4 éve

fectroll
fectroll

Kérjük a helyes megoldást!!!

3 éve

Sylvi52

Igen,ez a mondat egyaltalan azt jelenti,amit a rendszer helyesnek ir.

4 éve

fectroll
fectroll

De. Pontosan azt jelenti, vagy szerinted mit jelent???

3 éve

HajniCseri

Eszzuk? Talan esszuk, nem?

4 éve

fectroll
fectroll

esszük, nem? De.

3 éve

The_Martin

Mi gyümölcsöt eszünk a nagymamánk kertjéből és nem jó ...

5 hónapja

csapy
csapy

Mivel nem a nagymamánk, hanem a nagymamám...

5 hónapja