1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We eat the fruit from my gra…

"We eat the fruit from my grandmother's garden."

Fordítás:Megesszük a nagymamám kertjéből való gyümölcsöt.

March 6, 2014

12 hozzászólás


KatalinBarta

mi a gyümölcsöt nagymamám kertjéből esszük...? Miért nem jó?


fectroll

Jelentsd, ha jónak érzed a megoldásod.


lukacslaciluki

Ez simán egy helytelen fordítás. Mármint amit a rendszer ír.


fectroll

Kérjük a helyes megoldást!!!


IstvanMorv

We eat the fruit of my grandmother's garden. = A nagymamám kertjének a gyümölcsét esszük. Szerintem így helyes, de én nem Angliában élek.


Sylvi52

Igen,ez a mondat egyaltalan azt jelenti,amit a rendszer helyesnek ir.


fectroll

De. Pontosan azt jelenti, vagy szerinted mit jelent???


HajniCseri

Eszzuk? Talan esszuk, nem?


The_Martin

Mi gyümölcsöt eszünk a nagymamánk kertjéből és nem jó ...


csapy

Mivel nem a nagymamánk, hanem a nagymamám...


eminens2

Megesszük a gyümölcsöt a nagymamám kertjéből. Elfogadja:2018.08.30.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.