"Leute sind verschwunden."

Çeviri:İnsanlar kaybolmuş.

February 19, 2017

5 Yorum


arzubetldal

Kayıp oldu ile kayboldu arasındaki fark ne?

February 19, 2017

SabineBergmann1

"İnsanlar kaybolduLAR" yanliş mi? Buna yazdim ama Duolingo beni geliştirdi: ""İnsanlar kayboldu"

July 19, 2017

Ogn876646

kayboldu,aslında tekil dir.Ama türkçede çoğul yerine de kullana biliyoruz. Komisch olan: İnsanlar kayboldular,yazınca Duolingo hata vermesi :) . Bir çok insanın kafası karışıyor böyle komik hatalar yüzünden.

August 23, 2017

SabineBergmann1

Çok teşekkürler

August 24, 2017

humetin

"Özne" insan olduğu zaman, fiil hem tekil hem çoğul olabilir. Örnek: Arkadaşlarım bana yakın oturuyor /oturuyorLAR. - Kitap/Kitaplar çok satılıyor.

November 9, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.