"Leutesindverschwunden."

Çeviri:İnsanlar kaybolmuş.

1 yıl önce

5 Yorum


arzubetldal

Kayıp oldu ile kayboldu arasındaki fark ne?

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

"İnsanlar kaybolduLAR" yanliş mi? Buna yazdim ama Duolingo beni geliştirdi: ""İnsanlar kayboldu"

1 yıl önce

Ogn876646

kayboldu,aslında tekil dir.Ama türkçede çoğul yerine de kullana biliyoruz. Komisch olan: İnsanlar kayboldular,yazınca Duolingo hata vermesi :) . Bir çok insanın kafası karışıyor böyle komik hatalar yüzünden.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Çok teşekkürler

1 yıl önce

humetin

"Özne" insan olduğu zaman, fiil hem tekil hem çoğul olabilir. Örnek: Arkadaşlarım bana yakın oturuyor /oturuyorLAR. - Kitap/Kitaplar çok satılıyor.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.