1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Go and see it."

"Go and see it."

Çeviri:Git ve onu gör.

March 6, 2014

23 Yorum


noana_

Çok havalısın Duo wüöeamfş


baroska0

Go and see him de git ve onu gör diye geçer mi yardimci olursaniz sevinirim


EdaJesensk

Git ve gör dedim aslında yanlışmış sonradan fark ettim ama kabul etti ilginç :D


dilanyalman

git ve gör onu diye yazdım yanlış olarak kabul etti. açıklama yapan olursa sevinirim.


Gke172114

Çunku ingilizcede turkcede oldugu gibi bir sirada ilerlemez


ecezane

git ve gör onu devrik bir cümle çünkü


ProwlingParis

Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!


bilgekaganyilmaz

Problem rapor et butonu nerede?


murat84

Soruyu dogru yaptin veya yanlis yaptin dedigi mesaj da sağ tarafda ki bayraği tiklayiniz


feza3663

git ve ona bak neden olmaz?


NBulut_

Ona bak 'look at him' demek.


Umut819680

Git ve gör onu dedim yanlış kabul etti çok saçma..


MuhammedKl881764

Malum olsun İnşallah


MehmetAkif548706

Geniş zamandan emir cümlesine geçtik


TS_betul33

Ben "onu git ve gör yazdım doğru çikmadi neden


aslideexupery

sonunda it var ve bu o anlamına gelir önemli bi ayrıntı atlamışsın


Mehmetemre111

aynen bende öyle yazdım


ErkanEstel

Ben gidip görmek yazdım doğru deyil mi


NBulut_

Doğru değil.


MedyaHan

ben ''git ve bak'' yazdım.Doğru değil mi???


ErkanEstel

Bende gidip görmek yazdım doğru deyil mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.