A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nekem nincsenek meg azok a könyvek, amelyekről beszélünk."

Fordítás:I do not have the books of which we speak.

4 éve

7 hozzászólás


miskei
miskei

azok a könyvek. those books lenne helyes, továbbá miért nem fogadja el az about which kifejezést,ráadásul ajánlja is!

4 éve

Nadybabe

mert nincs egyben. vagy: of which we speak , vagy which we are talking about. egy másik megoldás amit elfogadott tőlem : I don't have those books that we are talking about.

4 éve

yatze81

akkor azért tehetnének vesszőt a két szó közé, hogy a naívan segítséget kereső ne veszítsen egyből életet...

4 éve

Jutas
Jutas

én is rontottam:"...of which we are talking about" -gondolom az of és az about üti egymást

4 éve

Bagyes
Bagyes

Amit Tőled "elfogadott" olyan mondat nem is volt! Én is a "those"-t hiányolom. Szerintem az ő mondatuk helytelen, be is jelentettem.

3 éve

nyista

Pontosan!

4 éve

Csongor222

A 'speak'-et, akkor használjuk, ha egy nyelvet beszélünk, de ha valamiről beszélünk, akkor 'tell'. Vagy rosszul tudom?

1 éve