1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "The girl is touching the flo…

"The girl is touching the flowers."

الترجمة:تلمس البنت الزهور.

February 19, 2017

8 تعليقات


BareeqAlma

أو البنت تلمس الزهور كله واحد و بنفس الترجمه


Aya788263

هو مش المفروض ان اللمس من الحواس ومش بيجى مع افعال الاستمرارية ، يعنى تبقى touch مش touching ??!


Mr-Nooh77

Touch+ing = فعل مضارع مستمر ،اي وكأنك تقول ^هي مازالت تلمس الزهور^ اما Touch وكأنك تقول هي تلمسه في الوقت الحالي على وباضافة ed يتحول لفعل ماضي اي ^هي لمسته^


BareeqAlma

مشكور ياللمبدع


Mr-Nooh77

لا يوجد شئ اسمه افعال استمرارية في الإنجليزي


OmarO.Elba

الفتاة تلمس الزهرة .. it should be like this please fix the answer


Mra7medben7amdy

yes, this answer is right.and the answer Which currently exists also.


Mr-Nooh77

البنت تلمس الزهور the correct answer is

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.