A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Itt van veled valamikor is?"

Fordítás:Is he ever here with you?

0
4 éve

42 hozzászólás


P.Gabor

Engem jobban zavar , hogy a magyar értelmetlen számomra. IS?

27
Válasz4 éve

evairenpinter

Pedig ez a magyar mondat tökéletes. - Úgy is mondhatnám drámai.

5
Válasz2 éve

AgnesBedo

Nekem nem. Képzelj egy szitut, amikor valaki véd valakit, vagy egyenesen isteníti (mondjuk az egyik gyerekét) a másikkal szemben, aki főz rá, mos rá stb. (hogy ennyire triviális legyek), és akkor a mindennap együtt /ott levő szájából gyakran szalad ki ez a kissé szemrehányó, fájó kérdés.

3
Válasz4 éve

P.Gabor

Bevallom nekem így sem elfogadható.

9
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Akkor jelentsd, hogy te most megóvnád a mondatot, mert értelmetlen, hátha kiveszik... :D

-8
Válasz3 éve

puskaskati

Ebben a szituációban ez teljesen helytálló.

-1
Válasz4 éve

AgnesBedo

Köszönöm :-)

0
Válasz4 éve

Lona08

honnan tudom, az ever mikor kell a mondat végére, és mikor a közepébe?

19
Válasz4 éve

Ofelsege

Megnéznék egy külföldit aki magyarul tanul és ez lenne a példamondata :))

14
Válasz3 éve

AntonGecse1

Egyetértek veled

0
Válasz7 hónapja

szibagi

Nekem is értelmetlen a magyar.

7
Válasz4 éve

p1st4
p1st4

itt van veled bármikor is? nekem így jobban tetszene

6
Válasz4 éve

LadislavN

Ez a mondat mindig a kedvencem marad.

5
Válasz2 éve

braun465775

"Van olyan, amikor veled van?" . Így lehetne magyarra, fordítani, ha fontosabb a mondat értelme, mint a szavaké.

4
Válasz21 éve

Nyuszedli

Én az ever-t a mondat végére tettem, de nem fogadta el. Tudja valaki, hogy miért lehet ez? Előre is köszi!

2
Válasz4 éve

hb433
hb433

a vegen levo "ever"-rel nekem sem volt jo :< valami ilyesmit irtam: "is he here with you ever?"

0
Válasz4 éve

NiklFerenc

Régi, nagyon régi tanulmányaimból úgy rémlik, hogy úgy is helyesnek kell lennie, de nekem sem fogadta el.

0
Válasz4 éve

RkaKupsza

"Itt van veled bármikor is?" Akkor már inkább.

2
Válasz2 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Még mindig nem fogadja azt el??? Bakker, akkor legalább már fél éve nem.

0
Válasz2 éve

AntonGecse1

Ezt a mondatot ki kellene törölni"valamikor is"

2
Válasz9 hónapja

ImreLazar93

Valamikor is itt van veled? vagy Bármikor is itt van veled? számomra így értelmesebb mármint én ha használnám magyarul akkor így tenném. Így csak egy kicsit furcsa a valamikor is a végén :D Értelmezni lehet de hogy így nem szoktuk azt használni a hétköznapi nyelvben az is biztos

1
Válasz1 éve

nyisztor.marko.5

miert ilyen hosszu

1
Válasz8 hónapja

millera08

az anytime miért nem jó? is he here with you anytime too?

0
Válasz4 éve

aliz2

és az "is" miért nem szerepel a fordításban,arra itt nincs szükség?

0
Válasz3 éve

LeventeKalman

Itt nincs mert az ever az egész 'valaha is' szerkezet fordítása. Akkor kellene külön fordítani ha valami olyasmi volna, hogy 'most is veled van' , vagy 'most sincs veled'

1
Válasz3 éve

aliz2

köszönöm LeventeKlm

0
Válasz3 éve

Fricc85

ever helyett sometime ?

0
Válasz3 éve

Adrienn912857

Az ever kerülhet a mondat végére is?

0
Válasz2 éve

Dusi1987

Ez a mondat értelmes?: Does he ever be with you?

0
Válasz1 éve

happydaddy62

Is he anytime here with yiu? Ez teljesen rossz?

0
Válasz1 éve