"Untiltoday"

Fordítás:Máig

4 éve

14 hozzászólás


Ildia156

csak gondoljatok a vidéken élő emberekre, akik szintén egyszerűsítenek: " Meddig?...... hát máig!

4 éve

KzmrGyrgy

Nem lehet erteni hogy mit mond!!!!

1 éve

Harga
Harga

Nem baj, csak jegyezd meg, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

6 hónapja

FaNyuvo

Nekem a máig eléggé furán hangzik. A "Még ma"-t meg sajnos nem fogadja el.

4 éve

idioty

Nem tudom, én a máig-ot írtam be rögtön. Ez jutott eszembe. De a még ma szerintem tényleg nem jó, mert ha jól tudom az until az -ig határozó szó is, tehát valameddig.

4 éve

FaNyuvo

Értem én, de szerintem akkor se mondunk olyat, hogy máig. - Mikorra kell kész lenni? - Máig! Nekem ez idegen nagyon.

4 éve

cheeeseee

Igen, ez így valóban nem hangzik túl jól, de csak azért, mert a 'Mikorra kell kész lenni?' kérdésre 'Mára!' a helyes válasz. A 'Máig' például a 'Meddig tartott a próbafolyamat?' kérdésre ad választ.

4 éve

idioty

"Mai napig" is jó fordítás lenne?

4 éve

SmuelBenk

Nemtom

1 éve

SZABOLCS357662

Mai napig

3 hónapja

Blackbird72

Mai napig, ez lenne a jó

3 hónapja

Csaba102845

Mai napig - de ezt nem fogadta el. Jelentem.

1 hónapja

KrisztinaGaluska

Mai napig miért nem jó??

2 hete

Harga
Harga

Up to this day. - A mai napig.

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.