1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is not necessary."

"It is not necessary."

Fordítás:Nem szükséges.

March 6, 2014

4 hozzászólás


Gaurusz.hu

Az én válaszom: szükségtelen - tehát egyszerű fosztóképzőt sem fogad el, ami helytelen, azaz it isn't right. A "nélkülözhetetlen" egy súlyozott fogalom, a "szükséges" nem jelent kizárólagosságot.


AkosSz.

A szükségtelen az leginkább az "unnecessary". Vagyis van rá külön szó. Ahogy egy adott helyzetet is ki tud fejezni a magyar, hogy "nem szükséges" - "szükségtelen", úgy az angolban is van egy szavas és mondat szerkezetből álló változat is. Jelentése persze mindkettőnek ugyan az, de most itt ezt a szerkezetet mutatták be. Igaz ez angolról magyarra mindegy, de a rendszer oda-vissza kompetensnek tárolja el a válaszokat.


happydaddy62

It is - jelentèse : ez van ; ---vagy az van ,,,,,- melyik a hekyes?


Emilia.Sumegi

Az "Ez nem szükséges"-sel szerintetek mi lehet a baj?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.