1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Orange and gray are colors."

"Orange and gray are colors."

Fordítás:A narancssárga és a szürke azok színek.

March 6, 2014

39 hozzászólás


20030425

Egy másik helyes megoldás: A narancssárga és a szürke azok színek Mi értelme van ennek?????


[törölt felhasználó]

    Én sem tudom


davidtovt

    A "szürke" szó után kell egy vessző és úgy már van értelme.


T-student

    "Narancssárga és szürke színek." Ez miért nem jó?


PineApple158893

    Szerintem azt kell "A narancssarga...igy tovabb


Petmaestro

    Az "azok" szó mit keres ott a lehetséges megoldásban?

    Hiba!


GergelyMol1

    Nem hiba. Csak magyarra a létigét nem fordítod, mert úgy magyartalan lenne (vannak színek) ezért helyesen csak úgy fordíthatod, hogy azok színek.


sziszike.1

    Nekem sem fogadta el. Én ugy gondolkodtam, hogy az are jelentése : te vagy, ti vagytok, ők vannak. vagy nem ezt jelenti? Tehát narancssárga és szürke szinek vannak. Mindegy hol, de vannak. Hol van itt az, hogy ezek. akkor igy forditanám: This is .... colors. ????


Krikocka

    Azért nem fogadta el mert az a válasz, hogy: A narancssárga és a szürke AZOK színek. Amugy azért írtam nagybetűvel az azok szót, hogy értsed azt, hogy ott rontodtad el. :) Na sziasztok!!!


Ancsa07

    Nekem nem fogadta el .


bb1002

    az mondja hogy or ez a nyomi ehelyett are


edit112

    semmi értelme sincs a mondatnak


Krikocka

    Szerintem meg igen


TheRedball

    A szürke, fekete és a fehér nem úgy volt, hogy nem színek?:D


DraSzekr

    Ennek nincs értelme


EndreAbraham

    Azt irtam ,hogy a színek narancssárga és szűrke és nem fogatta el, és most azt írja hogy, így helyes : a színek a narancsárga és a szűrke de mi eközött mi a kúlömbség ? Na meg a szűrke nem szín hanem égy nagyon sőtét árnyalat ! :)


borandi68

    A "vannak narancssárga és szürke színek" Miért nem jó?


    [törölt felhasználó]

      Azért nem jó mert nem ezt kérdezi.


nloci

      Mert az angolul így lenne. "There are orange and gray colors."


LaszloHorvath002

      A színek narancssárga és szürke. Így nem helyes?


Krikocka

      Nem, nem helyes, mert azt kell írni,hogy: A narancssárga és a szürke azok színek.


nloci

      Ez angolul: "The colors are orange and gray."


Sabakunoo

      ma is tanultunk egy bölcsességet


DasedY

      Kicsit erthetetlenü beszél, sajnos


ZsuzsannaL378741

      Nekem elbol beadta a helyes megfejtest :/ Amugy anno mindig azt mondta az angoltanarom es ide is igaz : nem az a lenyeg h helyes e,hanem h tanuld a szavakat es szorendet. Persze sok a hiba benne,de ne akadjunk mar fenn minden kis aprosagon.


Marci2222

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Marci2222

      Egy másik helyes megoldás: A narancssárga és a szürke azok színek Mi értelme van ennek?????Narancssárga és szürke színek." Ez miért nem jó?


FLackoB

      ez mi nem is tudja a magyart


ildikolany

      Ne karomkodj, csak otthon, bennunket kimelj ettol az uninteligens szovegtol.


ildikolany

      Ne karomkodj!!! ez uninteligens modor


-Redemptio

      Nagyon értelmes ....-:-

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.