Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Thank you very much, doctor."

Çeviri:Çok teşekkür ederim, doktor.

4 yıl önce

26 Yorum


yusufkocyigit

Eyvallah doktor dedim kabul etmedi

2 yıl önce

fatih1923

Sana çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi çok ayıp

3 yıl önce

mgvn
mgvn

çok çok teşekkür ederim,doktor olabilir mi ? kabul etmedi gerçi . very much ingilizce bir kalıp sanırım. türkçede ki gibi özellikle vurgulama yada klasik dilbilgisi ikilemeleri gibi kullanılmıyor

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

evet bir kalıp. İngilizce'de ikilemeli kullanım daha çok günlük konuşma dilinde.

4 yıl önce

MehmetSens

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

2 yıl önce

MustafaEse1

Doktor çok teşekkür ederim dedim kabul etmedi doktor başta olsa ne değişir!?

3 yıl önce

KbraBarlak

Teşekkürler doktor. dedim kabul edilmedi "-ler" eki cogul cokluk eki degil mi illa "Cok tesekkurler doktor." mu yazmam gerekiyor?

2 yıl önce

Gohcen

Teşekkürler = thanks

11 ay önce

mozsenol

tesekkur ederim doktor..kabul etmedi:(

3 yıl önce

EldemAdras2

Aynen benimkini de kabul etmedi

7 ay önce

drilknur

Çok teşekkür ederim size doktor neden olmadı

3 yıl önce

erzist

Ben öznesi yok ama teşekkür ederim doğru oluyor ne iş?

3 yıl önce

serim9

Aynen bende öyle düşünüyorum

10 ay önce

iffet669074

Niye hem very hem de much kullanılmış?

1 yıl önce

damla441647

"Sana çok teşekkür ederim, doktor." yazdım kabul etmiyor ?

6 ay önce

brahimApa

Cok sağol doktor niye olmuyormus acaba

4 yıl önce

OzgeIlkbahar123

Thank you=Teşekkür ederim

3 yıl önce

brahimKaya8

Cok tesekkur ederim size doktor dedim olmadi

3 yıl önce

Zeynep267445

Sağol da olur aynı kapıya çıkıyo

2 yıl önce

leyyla_1

Cok fazla tesekkur ederim doktor ..neden olmadi?

2 yıl önce

Nuri_Uzuncakmak

Böyle bir cümle hiç duymadım ve kullanmadım sizce mantıklı mı?

2 yıl önce

MuhammetIr

Size cok tesekkur ederim doktor Dedim kabul etmedi neden?

2 yıl önce

bariscelik1903

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

2 yıl önce

serim9

Bence biz Türkçe ya da İngilizce kelimeyi seçerken cümle başındaki kelime için büyük harf kaldırılmalı.

10 ay önce

Bahattin9375

Yeni cümleler gelmeye başladı herhalde

8 ay önce

SantoTroce

Dr.Lecter

4 ay önce