"Thank you very much, doctor."

Çeviri:Çok teşekkür ederim, doktor.

March 6, 2014

32 Yorum


yusufkocyigit

Eyvallah doktor dedim kabul etmedi

August 18, 2015

opsiyon5

çok teşekkür ederim hekim dedim olmadı :)

January 26, 2019

fatih1923

Sana çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi çok ayıp

December 25, 2014

Heyman491765

you kelimesi yokki

August 14, 2019

CarelessPerson

Thank "you" very much doctor.

September 19, 2019

mgvn

çok çok teşekkür ederim,doktor olabilir mi ? kabul etmedi gerçi . very much ingilizce bir kalıp sanırım. türkçede ki gibi özellikle vurgulama yada klasik dilbilgisi ikilemeleri gibi kullanılmıyor

March 6, 2014

ProwlingParis

evet bir kalıp. İngilizce'de ikilemeli kullanım daha çok günlük konuşma dilinde.

March 6, 2014

MustafaEse1

Doktor çok teşekkür ederim dedim kabul etmedi doktor başta olsa ne değişir!?

March 16, 2015

MehmetSens

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

October 29, 2015

drilknur

Çok teşekkür ederim size doktor neden olmadı

February 1, 2015

KbraBarlak

Teşekkürler doktor. dedim kabul edilmedi "-ler" eki cogul cokluk eki degil mi illa "Cok tesekkurler doktor." mu yazmam gerekiyor?

November 27, 2015

Gohcen

Teşekkürler = thanks

September 14, 2017

mozsenol

tesekkur ederim doktor..kabul etmedi:(

January 13, 2015

EldemAdras2

Aynen benimkini de kabul etmedi

December 18, 2017

Kotasiz

'çok'u unutmuşsun. yani çok teşekkür ederim doktor..

August 22, 2018

erzist

Ben öznesi yok ama teşekkür ederim doğru oluyor ne iş?

May 11, 2015

serim9

Aynen bende öyle düşünüyorum

October 2, 2017

iffet669074

Niye hem very hem de much kullanılmış?

March 17, 2017

serim9

Bence biz Türkçe ya da İngilizce kelimeyi seçerken cümle başındaki kelime için büyük harf kaldırılmalı.

October 2, 2017

damla441647

"Sana çok teşekkür ederim, doktor." yazdım kabul etmiyor ?

February 10, 2018

onur458

Thank you very much ...rim geri kaç. Komik değil ama olsun

November 17, 2018

brahimApa

Cok sağol doktor niye olmuyormus acaba

May 25, 2014

OzgeIlkbahar123

Thank you=Teşekkür ederim

January 3, 2015

brahimKaya8

Cok tesekkur ederim size doktor dedim olmadi

June 22, 2015

Zeynep267445

Sağol da olur aynı kapıya çıkıyo

August 30, 2015

leyyla_1

Cok fazla tesekkur ederim doktor ..neden olmadi?

September 15, 2015

Nuri_Uzuncakmak

Böyle bir cümle hiç duymadım ve kullanmadım sizce mantıklı mı?

September 17, 2015

MuhammetIr

Size cok tesekkur ederim doktor Dedim kabul etmedi neden?

November 26, 2015

bariscelik1903

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

January 2, 2016

Bahattin9375

Yeni cümleler gelmeye başladı herhalde

November 23, 2017

SantoTroce

Dr.Lecter

March 17, 2018

Semih528956

Ederim yerine ediyorum dedim kabul etmedi arasında çok mu fark var sanki?

January 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.