"Thank you very much, doctor."

Çeviri:Çok teşekkür ederim, doktor.

4 yıl önce

37 Yorum


yusufkocyigit

Eyvallah doktor dedim kabul etmedi

3 yıl önce

NDNGFans-B

Ahahaha

3 yıl önce

fatih1923

Sana çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi çok ayıp

3 yıl önce

mgvn
mgvn

çok çok teşekkür ederim,doktor olabilir mi ? kabul etmedi gerçi . very much ingilizce bir kalıp sanırım. türkçede ki gibi özellikle vurgulama yada klasik dilbilgisi ikilemeleri gibi kullanılmıyor

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

evet bir kalıp. İngilizce'de ikilemeli kullanım daha çok günlük konuşma dilinde.

4 yıl önce

MehmetSens

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

2 yıl önce

MustafaEse1

Doktor çok teşekkür ederim dedim kabul etmedi doktor başta olsa ne değişir!?

3 yıl önce

KbraBarlak

Teşekkürler doktor. dedim kabul edilmedi "-ler" eki cogul cokluk eki degil mi illa "Cok tesekkurler doktor." mu yazmam gerekiyor?

2 yıl önce

Gohcen

Teşekkürler = thanks

1 yıl önce

mozsenol

tesekkur ederim doktor..kabul etmedi:(

3 yıl önce

EldemAdras2

Aynen benimkini de kabul etmedi

9 ay önce

Kotasiz

'çok'u unutmuşsun. yani çok teşekkür ederim doktor..

1 ay önce

drilknur

Çok teşekkür ederim size doktor neden olmadı

3 yıl önce

erzist

Ben öznesi yok ama teşekkür ederim doğru oluyor ne iş?

3 yıl önce

serim9

Aynen bende öyle düşünüyorum

1 yıl önce

iffet669074

Niye hem very hem de much kullanılmış?

1 yıl önce

damla441647

"Sana çok teşekkür ederim, doktor." yazdım kabul etmiyor ?

8 ay önce

brahimApa

Cok sağol doktor niye olmuyormus acaba

4 yıl önce

OzgeIlkbahar123

Thank you=Teşekkür ederim

3 yıl önce

brahimKaya8

Cok tesekkur ederim size doktor dedim olmadi

3 yıl önce

Zeynep267445

Sağol da olur aynı kapıya çıkıyo

3 yıl önce

leyyla_1

Cok fazla tesekkur ederim doktor ..neden olmadi?

3 yıl önce

Nuri_Uzuncakmak

Böyle bir cümle hiç duymadım ve kullanmadım sizce mantıklı mı?

3 yıl önce

MuhammetIr

Size cok tesekkur ederim doktor Dedim kabul etmedi neden?

2 yıl önce

bariscelik1903

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi

2 yıl önce

serim9

Bence biz Türkçe ya da İngilizce kelimeyi seçerken cümle başındaki kelime için büyük harf kaldırılmalı.

1 yıl önce

Bahattin9375

Yeni cümleler gelmeye başladı herhalde

10 ay önce

SantoTroce

Dr.Lecter

7 ay önce

Nuri_Uzuncakmak

Eyvallah doktor neden olmuyor:-P

3 yıl önce

MissGRANGE1

Bunu görünce aklima hemen Doctor Who geldi :D

3 yıl önce

ergin06

Cok tesekkur ederim doktor yazdim turkce karakter istedi ?

2 yıl önce

derya675868

Tesekurler doktor nekadar iyisin yazdim:)

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Ahhh doktor vah doktor

2 yıl önce

veli617389

Yanlış lık la geri kaç yazmışım ya la :S

1 yıl önce

Turker90

çok sağ ol doktor

4 yıl önce

Merhababeya

çok teşekkür ederim sana doktor niye olmadı ki

3 yıl önce

HandeYaman

çok sağ ol doktor dedim kabul etmedi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.