1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thank you very much, doctor."

"Thank you very much, doctor."

Çeviri:Çok teşekkür ederim, doktor.

March 6, 2014

42 Yorum


yusufkocyigit

Eyvallah doktor dedim kabul etmedi


opsiyon5

çok teşekkür ederim hekim dedim olmadı :)


fatih1923

Sana çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi çok ayıp


MustafaEse1

Doktor çok teşekkür ederim dedim kabul etmedi doktor başta olsa ne değişir!?


mgvn

çok çok teşekkür ederim,doktor olabilir mi ? kabul etmedi gerçi . very much ingilizce bir kalıp sanırım. türkçede ki gibi özellikle vurgulama yada klasik dilbilgisi ikilemeleri gibi kullanılmıyor


ProwlingParis

evet bir kalıp. İngilizce'de ikilemeli kullanım daha çok günlük konuşma dilinde.


MehmetSens

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi


drilknur

Çok teşekkür ederim size doktor neden olmadı


KbraBarlak

Teşekkürler doktor. dedim kabul edilmedi "-ler" eki cogul cokluk eki degil mi illa "Cok tesekkurler doktor." mu yazmam gerekiyor?


Gohcen

Teşekkürler = thanks


brahimApa

Cok sağol doktor niye olmuyormus acaba


OzgeIlkbahar123

Thank you=Teşekkür ederim


mozsenol

tesekkur ederim doktor..kabul etmedi:(


EldemAdras2

Aynen benimkini de kabul etmedi


Kotasiz

'çok'u unutmuşsun. yani çok teşekkür ederim doktor..


erzist

Ben öznesi yok ama teşekkür ederim doğru oluyor ne iş?


serim9

Aynen bende öyle düşünüyorum


serim9

Bence biz Türkçe ya da İngilizce kelimeyi seçerken cümle başındaki kelime için büyük harf kaldırılmalı.


Nuri_Uzuncakmak

Eyvallah doktor neden olmuyor:-P


brahimKaya8

Cok tesekkur ederim size doktor dedim olmadi


MissGRANGE1

Bunu görünce aklima hemen Doctor Who geldi :D


Zeynep267445

Sağol da olur aynı kapıya çıkıyo


leyyla_1

Cok fazla tesekkur ederim doktor ..neden olmadi?


Nuri_Uzuncakmak

Böyle bir cümle hiç duymadım ve kullanmadım sizce mantıklı mı?


MuhammetIr

Size cok tesekkur ederim doktor Dedim kabul etmedi neden?


ergin06

Cok tesekkur ederim doktor yazdim turkce karakter istedi ?


bariscelik1903

Çok çok teşekkür ederim doktor dedim kabul etmedi


derya675868

Tesekurler doktor nekadar iyisin yazdim:)


Tahaozr

Ahhh doktor vah doktor


iffet669074

Niye hem very hem de much kullanılmış?


veli617389

Yanlış lık la geri kaç yazmışım ya la :S


Bahattin9375

Yeni cümleler gelmeye başladı herhalde


damla441647

"Sana çok teşekkür ederim, doktor." yazdım kabul etmiyor ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Thank you very much ...rim geri kaç. Komik değil ama olsun


Semih528956

    Ederim yerine ediyorum dedim kabul etmedi arasında çok mu fark var sanki?


MehtapAkgu

    Much ne anlam katiyor


Nurgl656365

    Very ile much neden birlikte kullanılıyor? Very ve much'ın zaten ikisininde "cok" anlamı var bir tane yetmez mi?


aligozlukcu

    Sizcede bunu elli kez s9ze tekar tekrar sormuyorlar mi


byrockche

    Benim teşekkür ettiğimi nereden biliyor, belki biz teşekkür edeceğiz..


rkizil

    Çok teşekkür ediyorum, doktor. Niye kabul olmuyor?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.