1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim babamın nesli senin gi…

"Benim babamın nesli senin gibi düşünür."

Çeviri:My father's generation thinks like you.

March 6, 2014

24 Yorum


SerapKahraman

"The generation of my father " neden olmuyor


Begm718824

Ben de aynen böyle dedim kabul etmedi


itaylanbkr

''my father's generation thinks as you do'' da olur mu?


itaylanbkr

çok teşekkürler


c.e.m.1994

Burada thinki neden of la kullanmadk


Selcen_Ozturk

of'la kullanmamiz icin "neyi" düsündügünü de söylememiz gerekirdi. fiilerin yanindaki edatlar her zaman ancak kendilerinden sonra bir nesne gelirse kullanilir.

  • I think: düsünüyorum
  • I think of you: seni düsünüyorum.
  • I look: bakiyorum
  • I look at you: sana bakiyorum
  • I search: ariyorum
  • I search for the bag: cantayi ariyorum

gibi


ReCo741280

Hizir acil gibisin


esengul506976

Ben oyle yaptim as ile kabul etmedi


Kevser874847

Olur da kabul etmiyor


Md_Uygur

hocam topluluk isimlerinde geniş zamanda fiile genelde "s" takısı mı gelir


Selcen_Ozturk

Türkcede de bu tip isimleri 3. tekil sahis gibi ele aliyoruz, Ingilizcede de.


Ysfaydn1

babamın nesli çoğul değil mi? neden s takısı aldı anlamadım


Esat526366

Evet bende onu yazacaktım. Nedenini bilen varsa yazabilir mi?


drya728413

As you yazdim like you yerine neden kabul etmedi


smanovic

"My dads generation ..." neden dogrub kabul edilmiyor


uefem

dads olarak yazılırsa babalar anlamına gelir, fakat dad's olarak yazdıysanız kabul edilmesi gerekir.


ZuncA

Dad's olmuyor bilginize


KdrKT

"generation of the my father thinks like you " neden kabul edilmedi


SuatMis

Of la kullanırsan doğru The generation of my father olur.The koymak zorundasın


NygelSama

Doğru yapabildiğim için sevindiğim bir alıştırma daha ^-^


252525ENESDEMIR

Generation of my father thinks like you Olması gerekirdi


antp27

my father has neden olmuyor


Kevser874847

Daha sikimsonik bir cümle ile uğraştığımı hatırlamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.