"Benim babamın nesli senin gibi düşünür."

Çeviri:My father's generation thinks like you.

4 yıl önce

15 Yorum


itaylanbkr

''my father's generation thinks as you do'' da olur mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

4 yıl önce

itaylanbkr

çok teşekkürler

4 yıl önce

c.e.m.1994

Burada thinki neden of la kullanmadk

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

of'la kullanmamiz icin "neyi" düsündügünü de söylememiz gerekirdi. fiilerin yanindaki edatlar her zaman ancak kendilerinden sonra bir nesne gelirse kullanilir.

  • I think: düsünüyorum
  • I think of you: seni düsünüyorum.
  • I look: bakiyorum
  • I look at you: sana bakiyorum
  • I search: ariyorum
  • I search for the bag: cantayi ariyorum

gibi

4 yıl önce

ReCo741280

Hizir acil gibisin

1 ay önce

SerapKahraman

"The generation of my father " neden olmuyor

4 yıl önce

Md_Uygur
Md_Uygur

hocam topluluk isimlerinde geniş zamanda fiile genelde "s" takısı mı gelir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkcede de bu tip isimleri 3. tekil sahis gibi ele aliyoruz, Ingilizcede de.

4 yıl önce

smanovic

"My dads generation ..." neden dogrub kabul edilmiyor

4 yıl önce

uefem

dads olarak yazılırsa babalar anlamına gelir, fakat dad's olarak yazdıysanız kabul edilmesi gerekir.

4 yıl önce

KdrKT

"generation of the my father thinks like you " neden kabul edilmedi

4 yıl önce

SuatMis

Of la kullanırsan doğru The generation of my father olur.The koymak zorundasın

2 yıl önce

NygelSama

Doğru yapabildiğim için sevindiğim bir alıştırma daha ^-^

2 ay önce

252525ENESDEMIR

Generation of my father thinks like you Olması gerekirdi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.