1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim babamın nesli senin gi…

"Benim babamın nesli senin gibi düşünür."

Çeviri:My father's generation thinks like you.

March 6, 2014

17 Yorum


SerapKahraman

"The generation of my father " neden olmuyor

September 15, 2014

Begm718824

Ben de aynen böyle dedim kabul etmedi

October 30, 2018

itaylanbkr

''my father's generation thinks as you do'' da olur mu?

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

olur

March 6, 2014

itaylanbkr

çok teşekkürler

March 6, 2014

c.e.m.1994

Burada thinki neden of la kullanmadk

September 7, 2014

Selcen_Ozturk

of'la kullanmamiz icin "neyi" düsündügünü de söylememiz gerekirdi. fiilerin yanindaki edatlar her zaman ancak kendilerinden sonra bir nesne gelirse kullanilir.

  • I think: düsünüyorum
  • I think of you: seni düsünüyorum.
  • I look: bakiyorum
  • I look at you: sana bakiyorum
  • I search: ariyorum
  • I search for the bag: cantayi ariyorum

gibi

September 7, 2014

ReCo741280

Hizir acil gibisin

September 15, 2018

esengul506976

Ben oyle yaptim as ile kabul etmedi

August 16, 2019

Md_Uygur

hocam topluluk isimlerinde geniş zamanda fiile genelde "s" takısı mı gelir

July 3, 2014

Selcen_Ozturk

Türkcede de bu tip isimleri 3. tekil sahis gibi ele aliyoruz, Ingilizcede de.

September 7, 2014

smanovic

"My dads generation ..." neden dogrub kabul edilmiyor

July 3, 2014

uefem

dads olarak yazılırsa babalar anlamına gelir, fakat dad's olarak yazdıysanız kabul edilmesi gerekir.

September 7, 2014

KdrKT

"generation of the my father thinks like you " neden kabul edilmedi

October 16, 2014

SuatMis

Of la kullanırsan doğru The generation of my father olur.The koymak zorundasın

November 5, 2015

NygelSama

Doğru yapabildiğim için sevindiğim bir alıştırma daha ^-^

July 30, 2018

252525ENESDEMIR

Generation of my father thinks like you Olması gerekirdi

September 6, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.