"He has to die."

Fordítás:Meg kell halnia.

4 éve

14 hozzászólás


20030425

De kedves!

4 éve

ezekiel182

én is pont ezt mondtam amikor megláttam:d , pláne hogy az előzőben azt kérdezték mikor halok meg..:d

4 éve

barnak01
barnak01

Sötét van, hideg van, esik az eső és ezt kell tanulnom...... hát

4 éve

Icu10

Biztos rengetegszer fogom ezt használni!

3 éve

MrKnaP

:)

3 éve

FromLimerick

Szerintem koncentráljunk a nyelvtanra :)

3 éve

TiborPapp7

Az életben minden lehetsèges

2 éve

Szakiani

brrrrr.....

4 éve

Hencsi25

Ezek a mondatok valami horrorfilmbol lettek idézve? :)

4 éve

szaszbalint1117

De cuki :3

2 éve

sgarde
sgarde

"Haláliak" ezek a mondatok...

2 éve

Revand
Revand

Ugyan mi a különbség a meg kell haljon és a meg kell halnia között? Van két javaslatom, hátha a szerkesztők elolvassák és megszívlelik: 1. Tartalmilag felül kellene vizsgálni a szövegeket, sok köztük a magyarul értelmetlen és például a jelenlegihez hasonló morbid is. Ez utóbbi ráadásul valakinek kedvence, mert túl sok példa foglalkozik a halállal. 2. Biztosra veszem, hogy közöttünk, hozzászólók között lenne néhány ember, aki vállalná, hogy heti egy órát ingyen foglalkozna a szinonímák feltöltésével. A technikai megoldás persze további megbeszélést igényel, de a magam részéről én jelentkezem.

11 hónapja

kogu4
kogu4

(for each of us it is written ?!)

3 hónapja

gnesSzilgy2

Túl sok a halál!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.