"He has to die."

Fordítás:Meg kell halnia.

March 6, 2014

14 hozzászólás


20030425

De kedves!

March 6, 2014

ezekiel182

én is pont ezt mondtam amikor megláttam:d , pláne hogy az előzőben azt kérdezték mikor halok meg..:d

March 17, 2014

barnak01

Sötét van, hideg van, esik az eső és ezt kell tanulnom...... hát

October 5, 2014

Icu10

Biztos rengetegszer fogom ezt használni!

July 6, 2015

MrKnaP

:)

November 28, 2015

FromLimerick

Szerintem koncentráljunk a nyelvtanra :)

January 25, 2015

TiborPapp7

Az életben minden lehetsèges

May 2, 2016

sgarde

"Haláliak" ezek a mondatok...

August 13, 2016

Szakiani

brrrrr.....

October 17, 2014

Hencsi25

Ezek a mondatok valami horrorfilmbol lettek idézve? :)

October 26, 2014

szaszbalint1117

De cuki :3

December 30, 2015

Revand

Ugyan mi a különbség a meg kell haljon és a meg kell halnia között? Van két javaslatom, hátha a szerkesztők elolvassák és megszívlelik: 1. Tartalmilag felül kellene vizsgálni a szövegeket, sok köztük a magyarul értelmetlen és például a jelenlegihez hasonló morbid is. Ez utóbbi ráadásul valakinek kedvence, mert túl sok példa foglalkozik a halállal. 2. Biztosra veszem, hogy közöttünk, hozzászólók között lenne néhány ember, aki vállalná, hogy heti egy órát ingyen foglalkozna a szinonímák feltöltésével. A technikai megoldás persze további megbeszélést igényel, de a magam részéről én jelentkezem.

January 2, 2018

kogu4

(for each of us it is written ?!)

September 9, 2018

gnesSzilgy2

Túl sok a halál!

September 13, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.