"Emlékszem a fiúra."

Fordítás:I remember the boy.

March 6, 2014

7 hozzászólás


loori1

Miért nincs előljáró?

March 6, 2014

sunny.zsani

Ez az ige engem mindig átver. Amikor ige van mögötte általában kell "to". (Remember to bring your dictionarities tomorrow.) De van amikor verb+ing kell. (Do you remember meeting him last year?) A főneveknél nem kell... :| Engem az ilyenekkel készít ki teljesen az angol nyelv :D

September 18, 2014

Tamas51

A "to" szócska igéket köt össze, ahogy írod is a példádban. -remember to bring - A főneveknél nem kell, csak a két ige közé. Ettől még ne készülj ki.

March 4, 2016

happydaddy62

A közvetlen fordítása ennek "én emlékszem a fiú" . Mitől lesz ott a fiúra?

February 28, 2015

Tamas51

Pontosabban: " Én emlékszem a fiút" Ők így mondják, no meg a mondatban elfoglalt helyétől, tekintettel a kötött szórendre.

March 4, 2016

faulglass

"i remember him" Lehetne jó, és mégsem.

April 3, 2017

PopperJasszer

Szerintem is. Mert sokszor az őt, őre kifejezés helyett a lányra, fiúra-t használjuk és a program is. Így félreérthető volt, és azt gondolhattuk, hogy most is arra gondol: fiúra, vagy is egy himnemű ő rá.

September 12, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.