"Onlar ebeveynlerini benimle tanıştırırlar."

Çeviri:They introduce their parents to me.

4 yıl önce

6 Yorum


kbrazl
kbrazl

with me olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "introduce to" kalıp. çoğu fiil böyle edatlarla kalıp, o şekilde öğrenin

4 yıl önce

Esenkaya20

They introduce me to their parents :) Halbuki Türkçe'ye çevirince neresinden bakarsan bak aynı cümle

4 yıl önce

omercito
omercito

Birisinde ebeveynlerini seninle tanıştırıyor, diğerinde seni ebeveynleri ile tanıştırıyor. Aynı sayılmaz :)

4 yıl önce

Ugurkaya83

Teşekkürler

3 yıl önce

ahmet473386

with ile anlamında kullanılmaz mı They introduce their parents with me. aynı şey olmuyor mu

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.