1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar ebeveynlerini benimle …

"Onlar ebeveynlerini benimle tanıştırırlar."

Çeviri:They introduce their parents to me.

March 6, 2014

9 Yorum


kbrazl

with me olmaz mı

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. "introduce to" kalıp. çoğu fiil böyle edatlarla kalıp, o şekilde öğrenin

March 6, 2014

Esenkaya20

They introduce me to their parents :) Halbuki Türkçe'ye çevirince neresinden bakarsan bak aynı cümle

March 16, 2014

omercito
Mod

Birisinde ebeveynlerini seninle tanıştırıyor, diğerinde seni ebeveynleri ile tanıştırıyor. Aynı sayılmaz :)

March 23, 2014

Ugurkaya83

Teşekkürler

December 14, 2014

Fatih339956

They introduce to me their parents

Olmuyor mu

September 7, 2019

ahmet473386

with ile anlamında kullanılmaz mı They introduce their parents with me. aynı şey olmuyor mu

December 28, 2016

Bayram10392

"They introduce me their parents" cümlesi aynı anlamda değil mi? Bence eklenmeli

February 19, 2019

SabineBergmann1

Hayir. tanıştırmak = introduce to. Türkçesi de "Onlar ebeveynlerini benimle tanışir" olmaz. Bu fiil ile birinin "to" öğrenmesi, tıpkı Türkçe olarak öğrenmesi gerektiği gibi "-le".

May 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.