1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar ebeveynlerini benimle …

"Onlar ebeveynlerini benimle tanıştırırlar."

Çeviri:They introduce their parents to me.

March 6, 2014

12 Yorum


Fatih339956

They introduce to me their parents

Olmuyor mu


kbrazl

with me olmaz mı


Selcen_Ozturk

hayır. "introduce to" kalıp. çoğu fiil böyle edatlarla kalıp, o şekilde öğrenin


Esenkaya20

They introduce me to their parents :) Halbuki Türkçe'ye çevirince neresinden bakarsan bak aynı cümle


omercito

Birisinde ebeveynlerini seninle tanıştırıyor, diğerinde seni ebeveynleri ile tanıştırıyor. Aynı sayılmaz :)


Bayram10392

"They introduce me their parents" cümlesi aynı anlamda değil mi? Bence eklenmeli


SabineBergmann1

Hayir. tanıştırmak = introduce to. Türkçesi de "Onlar ebeveynlerini benimle tanışir" olmaz. Bu fiil ile birinin "to" öğrenmesi, tıpkı Türkçe olarak öğrenmesi gerektiği gibi "-le".


ahmet473386

with ile anlamında kullanılmaz mı They introduce their parents with me. aynı şey olmuyor mu


MustafaFur66113

I am met their parents by them çok mu yanlış olmaz mı


-ESME-

They parents introduce me

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.