Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The lunch starts in a minute."

Çeviri:Öğle yemeği bir dakika içinde başlıyor.

0
4 yıl önce

9 Yorum


hasan451

Bir dakikada yazdım olmadı

5
Cevap ver4 yıl önce

yusufozturk

rakam olarak 1 yazınca neden kabul etmiyor?

4
Cevap ver4 yıl önce

KaptanMagara

Cümlede gelecek zaman kullanılmamış ama yakın gelecekteki eylemler için "Öğle yemeği bir dakika içinde başlıyor / başlayacak" cümlesi doğru kabul edilemez mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

mantıklı. "başlayacak"lı halini de ekledim.

1
Cevap ver4 yıl önce

KaptanMagara

Teşekkürler

0
Cevap ver4 yıl önce

aycaniko

öğlen yemeği bir dakikada başlar yazdım olmadı.

0
Cevap ver3 yıl önce

kadirssahin

"bir dakika içinde" ile "bir dakika içerisinde" arasında ne fark var neden kabul etmedi?

0
Cevap ver2 yıl önce

_uzayli_

"Öğle yemeği dakikalar içinde başlar" neden olmuyor

0
Cevap ver1 yıl önce

remNur131415

Çünkü ' A minute ' yazıyor yani bir dakika

0
Cevap ver1 yıl önce