"Thelunchstartsinaminute."

Çeviri:Öğle yemeği bir dakika içinde başlıyor.

4 yıl önce

13 Yorum


hasan451

Bir dakikada yazdım olmadı

4 yıl önce

yusufozturk

rakam olarak 1 yazınca neden kabul etmiyor?

4 yıl önce

KaptanMagara

Cümlede gelecek zaman kullanılmamış ama yakın gelecekteki eylemler için "Öğle yemeği bir dakika içinde başlıyor / başlayacak" cümlesi doğru kabul edilemez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

mantıklı. "başlayacak"lı halini de ekledim.

4 yıl önce

KaptanMagara

Teşekkürler

4 yıl önce

aycaniko

öğlen yemeği bir dakikada başlar yazdım olmadı.

3 yıl önce

kadirssahin

"bir dakika içinde" ile "bir dakika içerisinde" arasında ne fark var neden kabul etmedi?

2 yıl önce

_uzayli_

"Öğle yemeği dakikalar içinde başlar" neden olmuyor

2 yıl önce

remNur131415

Çünkü ' A minute ' yazıyor yani bir dakika

1 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

5 ay önce

MesihC

geniş zaman değil mi neden başlar olmuyor

2 ay önce

cihat808538

Az sonra başlar yazdım neden kabul etmedi

2 ay önce

Hseyin862188

aynısını yazdım hata verdi

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.