Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I like August."

Μετάφραση:Μου αρέσει ο Αύγουστος.

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


thkarave

Μ΄ αρέσει ο Αύγουστος

πριν από 1 χρόνο

Gersanis

ποια είναι η διαφορά από την απάντηση μου: μου αρέσει ο Αύγουστος? Το "μου" που δεν ξεκινά με κεφαλαίο ?

πριν από 1 μήνα

Ioanna678593
Ioanna678593

Αυτοί που ξέρουν λίγο την ελληνική γλώσσα λένε και γράφουν "Μου αρέσει ο Αύγουστος"... Οι γνώστες της ελληνικής γλώσσας λένε και γράφουν "Μ'αρέσει ο Αύγουστος" γιατί η μια λέξη τελειώνει με φωνήεν και η άλλη λέξη ξεκινά με φωνήεν... Όταν μια πρόταση ξεκινά με μικρό γράμμα είναι λάθος αλλά έχω παρατηρήσει ότι εδώ το Duolingo δεν το θεωρεί. Ίσως επειδή είσαι σε προχωρημένο επίπεδο(22) να στο βγάζει λάθος. Μαθαίνοντας μια ξένη γλώσσα μαθαίνεις παράλληλα και τη δική σου

πριν από 1 μήνα

Gersanis

Προφανώς έχεις δίκιο. Σ΄ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να ασχοληθείς . Να είσαι καλά.

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Μ'αρέσει ο Αύγουστος. είναι μια από τις σωστές μεταφράσεις εδώ και μερικά χρόνια. Tο Duolingo δεν απορρίπτει τις απαντήσεις για λάθη με κεφαλαία κλπ ακόμα και στα προχωρημένα επίπεδα.

πριν από 1 μήνα

Gersanis

Σε ευχαριστώ πολύ Σε αυτήν την περίπτωση βέβαια το ερώτημα μου μένει αναπάντητο !

πριν από 1 μήνα